Direct digitaal uw klacht indienen

Doorloop eerst de 4 onderstaande vragen voordat u uw klacht verder indient.
1.
Is de andere partij op de hoogte van uw klacht?
Lees meer
2.
Bent u consument of ondernemer?
Kies
3.
Zijn de gegevens van uw ondernemer digitaal beschikbaar?
Controleer
4.
Wat kunt u verwachten als u de klacht verder indient?
Lees meer
Door onderhoudswerkzaamheden is het op woensdag 23 april vanaf 18.00u niet mogelijk om in te loggen. Naar verwachting duren de werkzaamheden tot donderdagochtend 09.00u.
 
Contactformulier:
Stel uw vraag via het contactformulier

Welke commissie voor welke klacht?

Wilt u weten welke commissie welke klacht behandelt? Wilt u uw klacht schriftelijk of digitaal indienen?

Veelgestelde vragen

Heeft u een vraag, bijvoorbeeld over de procedure? Kijk dan eerst even bij de veelgestelde vragen. Daar kunt u veel antwoorden vinden.
Naar de veelgestelde vragen

Zoek naar eerdere uitspraken

Hier kunt u kijken of een soortgelijke klacht al eerder door de commissie is behandeld.
Uitgebreid zoeken