Direct digitaal uw klacht indienen

Doorloop eerst de 4 onderstaande vragen voordat u uw klacht verder indient.
1.
Is de andere partij op de hoogte van uw klacht?
Lees meer
2.
Bent u consument of ondernemer?
Kies
3.
Zijn de gegevens van uw ondernemer digitaal beschikbaar?
Controleer
4.
Wat kunt u verwachten als u de klacht verder indient?
Lees meer
Door onderhoudswerkzaamheden is het op dinsdag 31 maart vanaf 18.00u niet mogelijk om in te loggen. Naar verwachting duren de werkzaamheden tot 2.00 uur op woensdag 1 april.
Bel: 070 - 310 53 10
Maandag t/m vrijdag
9.00 - 17.00 uur

Welke commissie voor welke klacht?

Wilt u weten welke commissie welke klacht behandelt? Wilt u uw klacht schriftelijk of digitaal indienen?

Veelgestelde vragen

Heeft u een vraag, bijvoorbeeld over de procedure? Kijk dan eerst even bij de veelgestelde vragen. Daar kunt u veel antwoorden vinden.
Naar de veelgestelde vragen

Zoek naar eerdere uitspraken

Hier kunt u kijken of een soortgelijke klacht al eerder door de commissie is behandeld.
Uitgebreid zoeken