Direct digitaal uw klacht indienen

Doorloop eerst de 4 onderstaande vragen voordat u uw klacht verder indient.
1.
Is de andere partij op de hoogte van uw klacht?
Lees meer
2.
Bent u consument of ondernemer?
Kies
3.
Zijn de gegevens van uw ondernemer digitaal beschikbaar?
Controleer
4.
Wat kunt u verwachten als u de klacht verder indient?
Lees meer
Vanwege een (personeels)bijeenkomst is De Geschillencommissie op donderdag 27 november vanaf 14.00 uur gesloten.
Bel: 070 - 310 53 10
Maandag t/m vrijdag
9.00 - 17.00 uur

Welke commissie voor welke klacht?

Wilt u weten welke commissie welke klacht behandelt? Wilt u uw klacht schriftelijk of digitaal indienen?

Veelgestelde vragen

Heeft u een vraag, bijvoorbeeld over de procedure? Kijk dan eerst even bij de veelgestelde vragen. Daar kunt u veel antwoorden vinden.
Naar de veelgestelde vragen

Zoek naar eerdere uitspraken

Hier kunt u kijken of een soortgelijke klacht al eerder door de commissie is behandeld.
Uitgebreid zoeken