​Aansluiten bij De Geschillencommissie


Sluit u aan

U levert kwaliteit! 

Toch gebeurt het een keer dat iemand niet tevreden is en een klacht heeft. Sluit u zich aan bij De Geschillencommissie, dan werken we samen met u aan dé oplossing.

Sluit u eenvoudig aan bij De Geschillencommissie

Stap 1

Ik wil wellicht aansluiten

U overweegt zich aan te sluiten en wilt eerst meer informatie.

Stap 2

Ik sluit me aan

U wilt uw onderneming aansluiten bij De Geschillencommissie.

Stap 3

Aanvullende informatie 

U levert aanvullende informatie aan en voldoet aan de voorwaarden voor aansluiting.

Stap 4

U bent aangesloten bij ons

Registreren bij De Geschillencommissie

U kunt zich bij De Geschillencommissie aansluiten op twee manieren, via het lidmaatschap van een aangesloten brancheorganisatie, of door een individuele aansluiting bij één van de onderstaande geschillencommissies. Per Commissie vindt u meer informatie over het aansluiten bij deze Commissie.

Waarom aansluiten?

Alles over De Geschillencommissie

Vertrouwen

Met uw aansluiting bij De
Geschillencommissie laat u zien dat u een betrouwbare professional bent.
Mocht er onverhoopt toch iets zijn, dan
lost u het gewoon goed op!

Kwaliteit

Dat is dé voorwaarde waar u voor staat bij uw product of dienstverlening!
Aangesloten zijn bij De Geschillencommissie levert u daarboven op nog méér onderscheidende kwaliteit.  Wellicht kan dit ook via de brancheorganisatie in uw sector die bij ons is aangesloten.

Garantie

Nog meer garanties voor uw klanten met uw aansluiting bij De Geschillencommissie. Bij een klacht of geschil worden afspraken zorgvuldig geborgd door beide partijen. En als er een uitspraak van de Commissie bij een geschil nodig is wordt deze uitspraak gegarandeerd nagekomen!

Digitaal, deskundig en dichtbij

Als u onverhoopt een geschil heeft kunt u:

  • het geschil digitaal afhandelen via mail en uw online account;
  • rekenen op een onafhankelijke deskundige die indien nodig bij u of de klant langs om te bekijken wat er aan de hand is;
  • rekenen op een mondelinge behandeling van uw zaak op diverse zitting-locaties in het land.

Als deskundig
en onpartijdig rechtspreken nodig is!
Waar kunt u zich bij
aansluiten?

Als snel en onpartijdig rechtspreken nodig is!
En 'hoeveel' kans
maak ik dan?

Bij een aantal Geschillencommissies kunt u zich rechtstreeks aansluiten. Onder andere bij de Commissies:

  • Taxivervoer
  • Kinderopvang
  • Zorg
  • Telecom
  • Energie

Vragen?!  Wij helpen je graag en persoonlijk. 

Bel ons op nummer 070-3105371
(maandag t/m vrijdag van 10.00-16.00 uur)
of stuur een bericht (24/7)

Vragen?!  Wij helpen je graag en persoonlijk. 

Bel ons op nummer 070-3105310 (maandag t/m vrijdag van 09.00-17.00 uur)

“Een bijzondere ‘verbonden’ wereld is het bij ons: met 85 verschillende commissies voor zowel Consumenten als ook Beroep en Bedrijf zien we een breed spectrum aan zaken.”

Carolien Pietjouw, directeur

“Een bijzondere ‘verbonden’ wereld is het bij ons: met 85 verschillende commissies voor zowel Consumenten als ook Beroep en Bedrijf zien we een breed spectrum aan zaken.”

Carolien Pietjouw, directeur

Nieuwsberichten

Nieuwsberichten

Gewijzigde openingstijden
Onze openingstijden zijn gewijzigd. Vanaf vandaag zijn wij van 10 tot 16 uur bereikbaar op telefoonnummer 070 – 310 53[...]
Kom bij ons binnen!
Bij De Geschillencommissie hebben we twee openstaande vacatures. Ben jij een ervaren communicatieadviseur  die de inhoudelijke connectie met informatie en[...]