Vragen?


Vind hieronder uw antwoord

Wij krijgen regelmatig vragen. Die verzamelen wij. Hieronder treft u de meestgestelde vragen en de antwoorden hierop. Staat uw vraag er niet bij, stel deze gerust. We beantwoorden uw vragen graag. Dit kan telefonisch via 070-3105310 of via het contactformulier


Wat betekent niet bindend-advies bij een uitspraak van de commissie Kinderopvang?
Bij de Geschillencommissie Kinderopvang kan de commissie in een uitzonderlijk geval ook een niet bindend-advies geven. Dit is het geval ...
Verder Lezen
Kan ik als ondernemer een klacht tegen een cliënt indienen?
Ja, dat kan. U dient als ondernemer een klacht in door het formulier in te vullen. Daar kunt u selecteren ...
Verder Lezen
Ik vul het formulier liever in op papier, kan dat?
Ja dat kan. De behandeling van uw klacht verloopt het snelst via ons digitale systeem. Dit heeft daarom ook onze ...
Verder Lezen
Wat is wraken?
Een commissielid wraken De onafhankelijkheid en onpartijdigheid van de geschillencommissies hebben we hoog in het vaandel staan. Wij doen er ...
Verder Lezen
Wat is een verkorte procedure?
Bij de Geschillencommissies Water, Energie en Kinderopvang is het in sommige gevallen mogelijk een verkorte procedure te volgen. Dit betekent ...
Verder Lezen
Wat is marginale toetsing?
Marginale toetsing is het voorleggen van een uitspraak van De Geschillencommissie door een van partijen aan de rechter. De rechter kan ...
Verder Lezen
Wat betekent in depot storten voor een aanbieder?
Als de klant/cliënt de factuur waar de klacht over gaat, nog niet (helemaal) betaald heeft, vragen we de klant/cliënt dit ...
Verder Lezen
Kan ik in beroep gaan tegen de uitspraak?
Alleen bij de Geschillencommissies Garantiewoningen en Auteurscontractenrecht kunt u in beroep gaan tegen de uitspraak. Informatie over deze uitzonderingen vindt ...
Verder Lezen
Kan ik uitstel krijgen?
In onze brieven aan u stellen we termijnen. In de procedure kunt u één maal uitstel krijgen van een termijn ...
Verder Lezen
Wat is gegrond of ongegrond?
In de uitspraak kan staan dat een klacht gegrond is of ongegrond. Gegrond betekent dat de Commissie de indiener van ...
Verder Lezen
Aan het laden...

Vragen?! Wij helpen je graag en persoonlijk.

Bel ons op nummer 070-3105310
(maandag t/m vrijdag van 10.00-16.00 uur)
Of stuur een bericht (24/7)

Vragen?!  

Bel ons:  070-3105310
(ma t/m vrij 10.00-16.00 uur)
of stuur een bericht (24/7)

"Er is een goede oplossing uitgekomen"
De woorden van een klant/cliënt na zitting

(tevredenheidsmonitor april 2019)