Een klacht over een gekocht product of dienst?

Wij bieden dé oplossing!

Hoe helpen wij u?

Wij blijven open voor klacht- en geschilbehandeling (digitaal en telefonisch) en helpen u graag. Wij vragen uw begrip voor als het wat langer duurt.

Soms komt u er écht niet uit. Daarbij is de weg naar de rechtbank niet altijd nodig. 
Uw klacht indienen bij ons biedt in veel gevallen de oplossing.

Eerste hulp bij klagen

Eerst dient u uw klacht in bij de aanbieder. Dat is de voorwaarde. Heeft u dat nog niet gedaan?

Indienen klacht 

U komt niet tot een oplossing, dien dan uw klacht in bij De Geschillencommissie.

Onze procedure

Wij verzamelen standpunten van u en andere partijen (ook digitaal).

Dé oplossing

In de vorm van mediation, onderlinge oplossing en bindend advies (uitspraak).

Van indienen klacht, met ons proces, naar dé oplossing

Stapsgewijs informeren wij u rondom ons proces. We nemen u mee in de stappen op hoofdlijnen, de tijd en de kosten voor u. Genoemde doorlooptijden en kosten zijn gemiddelden*.

Alles over De Geschillencommissie

Alles over De Geschillencommissie

Klik hier

Garantie

We leveren u een bindend advies
(uitspraak) dat door u en de andere partij
wordt nagekomen. Daar zien wij op toe.
Hoger beroep is niet mogelijk.

Oplossing

Beter gezegd... dé oplossing.
En die kan zijn: mediation, onderlinge
oplossing en bindend advies (uitspraak).

Zorgvuldig in de tijd

Een ECHTE OPLOSSING vergt de nodige tijd waarin wij u goed betrekken en informeren.

Dichtbij

  • Een deskundige komt indien nodig bij u thuis om te bekijken wat er aan de hand is.
  • Bij een mondelinge behandeling van uw zaak zijn er diverse zittinglocaties in het land.
  • Correspondentie over uw zaak simpelweg in mail of brievenbus.

Als deskundig
en onpartijdig rechtspreken nodig is!
Wat kunt u dan doen?

Als snel en onpartijdig rechtspreken nodig is!
Wat kunt u dan doen?

Met veel zorg uw klacht indienen en onderbouwen, u goed informeren rondom eerdere uitspraken en waar nodig advies inwinnen draagt allemaal bij tot een oplossing naar tevredenheid.

  • GOED INZICHT IN EERDERE UITSPRAKEN
  • ADVIES VRAGEN AAN ONS 
  • UW KLACHT GOED ONDERBOUWEN

“Er is een goede oplossing uitgekomen!” De woorden van een klant/cliënt na zitting.

(tevredenheidsmonitor april 2019)

Er is een goede oplossing uitgekomen!” De woorden van een klant/cliënt na zitting.

(tevredenheidsmonitor april 2019)

Vragen?! Wij helpen je graag en persoonlijk.

Bel ons op nummer 070-3105310
(maandag t/m vrijdag van 10.00-16.00 uur)
Of stuur een bericht (24/7)

Vragen?!  

Bel ons:  070-3105310
(ma t/m vrij 10.00-16.00 uur)
of stuur een bericht (24/7)

Nieuwsberichten

Nieuwsberichten

Jacqueline Berkelaar onze nieuwe Directeur
Vanaf 1 mei is Jacqueline Berkelaar directeur van De Geschillencommissie. Zij neemt daarmee ‘het stokje’ over van Carolien Pietjouw. Carolien heeft[...]
Aandacht voor compensatieregelingen rondom coronacrisis
Ondernemers kunnen op dit moment niet altijd de aangekochte producten of diensten leveren. Consumenten zouden daarbij recht kunnen hebben op[...]
Zittingen en deskundigenbezoek geannuleerd vanwege Coronavirus
We zijn open en willen u zo goed mogelijk van dienst zijn. In verband met de huidige Corona maatregelen werken[...]
Informatie over reizen en het coronavirus
UPDATE 31-3: KLACHTEN GERELATEERD AAN CORONA-MAATREGELEN - Lees meer Wilt u meer informatie over reizen in relatie tot het coronavirus? De[...]