Klacht indienen

U kunt op verschillende manieren uw klacht indienen bij De Geschillencommissie.

  • Zoeken op ondernemer. Bij de ondernemer staat aangegeven bij welke commissie de ondernemer is aangesloten. Vanaf de commissiepagina kunt u uw klacht indienen.
  • Zoeken op commissie. Controleer welke algemene voorwaarden (van welke Geschillencommissie) van toepassing zijn op uw overeenkomst? U vindt dit terug op uw orderbevestiging/ koopbon/ factuur van de ondernemer. U kunt direct zoeken op de juiste Geschillencommisie en vanuit daar direct uw klacht indienen.
  • Zoeken op onderwerp. Per onderwerp is aangegeven welke commissie meestal de klachten over dit onderwerp behandelt. Vanaf de commissiepagina kunt u uw klacht indienen.

Brancheorganisatie

Een ondernemer kan lid zijn van een brancheorganisatie. Als deze brancheorganisatie is aangesloten bij De Geschillencommissie, is de ondernemer daardoor ook aangesloten en kan er tegen hem een klacht worden ingediend.

In bepaalde gevallen moet een ondernemer zich nog apart bij De Geschillencommissie registreren, wat het mogelijk maakt dat de ondernemer niet in het overzicht van ondernemers zichtbaar is. U kunt in zo'n geval controleren bij de brancheorganisatie of de ondernemer is aangesloten.

Procedure

Lees meer over de procedure om een klacht in te dienen. U kunt ook contact opnemen met De Geschillencommissie via het contactformulier, of telefonisch op werkdagen (070 310 53 10). Wij helpen u graag verder.

 

Terug naar boven