Bruidsmode en maatkleding

Hier leest u welke klachten de Geschillencommissie Bruidsmode en Maatkleding heeft behandeld en welke uitspraken zij heeft gedaan.

GESC5013-icoon-bruidsmode-en-maatwerk.png
GESC5013-icoon-bruidsmode-en-maatwerk.png

Trouwkostuum al na twee keer dragen onbruikbaar

Veel plezier heeft een consument niet van zijn trouwpak. Op de bruiloft gaat het al kapot en als hij het na de reparatie weer draagt ontstaan dezelfde klachten. Het pak is nu niet meer te dragen. De ondernemer moet een vergoeding betalen. Een waardebon of korting is een onjuiste manier van klantenbinding.

Uitspraken van de commissie

Door de uitspraken van De Geschillencommissie te lezen kunt u enigszins inschatten hoe de commissie over uw klacht zal oordelen.

Let op, deze uitspraken zijn voorbeelden en geven slechts aan hoe de commissies in het algemeen beslissen. U kunt geen rechten ontlenen aan het Uitsprakenregister. De Geschillencommissie beoordeelt iedere klacht op basis van specifieke feiten en omstandigheden.  


Eerdere geschiluitspraken over Bruidsmode en maatkleding

“Bevestig mondelinge toezeggingen op papier, zodat de gemaakte afspraken altijd helder zijn.”
Terug naar boven