Recreatie

Hier leest u welke klachten de Geschillencommissie Recreatie heeft behandeld en welke uitspraken zij heeft gedaan.

GESC5013-icoon-recreatie.png
GESC5013-icoon-recreatie.png

Zwemmen in je eigen vrije tijd?

Dat kan… als je je goed informeert naar de openingstijden van het zwembad en deze ‘passend maakt’ in je eigen vrije tijd. Volgens een consument is de informatie van de ondernemer over de openingstijden van het zwembad onvoldoende. Zijn klacht is echter ongegrond. Als de consument de precieze openingstijden had willen weten had hij eerst hiernaar bij de receptie van het park moeten informeren.

Uitspraken van de commissie

Door de uitspraken van De Geschillencommissie te lezen kunt u enigszins inschatten hoe de commissie over uw klacht zal oordelen.

Let op, deze uitspraken zijn voorbeelden en geven slechts aan hoe de commissies in het algemeen beslissen. U kunt geen rechten ontlenen aan het Uitsprakenregister. De Geschillencommissie beoordeelt iedere klacht op basis van specifieke feiten en omstandigheden.  


Eerdere geschiluitspraken over Recreatie

Terug naar boven