Reisorganisatie

Hier leest u welke klachten de Geschillencommissie Reizen heeft behandeld en welke uitspraken de commissie heeft gedaan.

GESC5013-icoon-reizen.png
GESC5013-icoon-reizen.png

Rumoer in het hotelbed

Aan de hand van de reisbeschrijving had de consument kunnen weten dat het hotel in een druk uitgaansgebied ligt waar vooral jongeren hun vakantie vieren en dat het er daarbij luidruchtig kan toegaan. De reisorganisator hoeft daarom geen schadevergoeding te geven.

Uitspraken van de commissie

Door de uitspraken van De Geschillencommissie te lezen kunt u enigszins inschatten hoe de commissie over uw klacht zal oordelen.

Let op, deze uitspraken zijn voorbeelden en geven slechts aan hoe de commissies in het algemeen beslissen. U kunt geen rechten ontlenen aan het Uitsprakenregister. De Geschillencommissie beoordeelt iedere klacht op basis van specifieke feiten en omstandigheden.  


Eerdere geschiluitspraken over Reisorganisatie

Terug naar boven