Telecommunicatiediensten

Hier leest u welke klachten de Geschillencommissie Telecommunicatiediensten heeft behandeld en welke uitspraken de commissie heeft gedaan.

GESC5013-icoon-telecommunicatie.png
GESC5013-icoon-telecommunicatie.png

‘Vriendje’ bepaalt de mobieltjes en nummers

Hoewel de verkoper bij de aanschaf van een abonnement tegen de consument zei dat zij dat een dag eerder ook al had gedaan, liet zij niet merken dat zij dat onder dwang deed. De verkoper had ook geen reden om dat te denken. Haar klacht tegen de ondernemer is ongegrond, ook al hebben andere ondernemers bij wie zij eveneens een abonnement heeft afgesloten de overeenkomst wel vernietigd.

Uitspraken van de commissie

Door de uitspraken van De Geschillencommissie te lezen kunt u enigszins inschatten hoe de commissie over uw klacht zal oordelen.

Let op, deze uitspraken zijn voorbeelden en geven slechts aan hoe de commissies in het algemeen beslissen. U kunt geen rechten ontlenen aan het Uitsprakenregister. De Geschillencommissie beoordeelt iedere klacht op basis van specifieke feiten en omstandigheden.  


Eerdere geschiluitspraken over Telecommunicatiediensten

Terug naar boven