Voertuigverhuur

Hier leest u welke klachten de Geschillencommissie Voertuigverhuur heeft behandeld en welke uitspraken zij heeft gedaan.

GESC5013-icoon-autoverhuur.png
GESC5013-icoon-autoverhuur.png

‘Zachte’ schade… eerlijk duurt het langst!

Een consument erkent dat hij bij het terugbrengen van de gehuurde bedrijfswagen met de achterbumper een vlaggenmast heeft geraakt, maar volgens hem was dat zo zachtjes dat er geen enkele schade was. Uit foto’s blijkt volgens de commissie dat er wel schade was. De ondernemer heeft daarom na een objectieve berekening van de schade de herstelkosten terecht in mindering op de waarborgsom gebracht.

Uitspraken van de commissie

Door de uitspraken van De Geschillencommissie te lezen kunt u enigszins inschatten hoe de commissie over uw klacht zal oordelen.

Let op, deze uitspraken zijn voorbeelden en geven slechts aan hoe de commissies in het algemeen beslissen. U kunt geen rechten ontlenen aan het Uitsprakenregister. De Geschillencommissie beoordeelt iedere klacht op basis van specifieke feiten en omstandigheden.  


Delen?

Eerdere geschiluitspraken over Voertuigverhuur

Terug naar boven