Contact


U kunt contact opnemen met De Geschillencommissie via het contactformulier of telefonisch op werkdagen. Wij helpen u graag verder.

Onze contactgegevens 

Postadres
Postbus 90600
2509 LP Den Haag

Bezoekadres
Bordewijklaan 46
2591 XR Den Haag

Telefoonnummer: 070 – 310 53 10
Maandag t/m vrijdag 09:00 - 16:00 uur
Feestdagen uitgezonderd (bekijk de uitzonderingen op deze pagina).

Voor persvragen stuurt u een e-mail naar de afdeling Communicatie.

Bankrekeningnummer
Ons rekeningnummer is:

IBAN-nummer: NL71 RABO 01 111 668 88
BIC: RABONL2U

Gegevens Handelsregister van de Kamer van Koophandel
De Stichting Geschillencommissies voor Consumentenzaken staat ingeschreven in het Handelsregister onder nummer: 41150649.

De Stichting Geschillencommissies voor Beroep en Bedrijf staat ingeschreven in het Handelsregister onder nummer: 27183296.

Lees meer over de twee stichtingen (via deze link komt u op een pagina waar u meer informatie kunt lezen).

Meldpunt Kwaliteit
Via het Meldpunt kwaliteit (deze link leidt naar de pagina waar u een melding kunt maken) kunt u uw klacht, aanbeveling of het compliment invullen en aan De Geschillencommissie aanreiken.

Volg ons op: Twitter, Facebook of LinkedIn
De zittingslocaties (met routebeschrijvingen) van De Geschillencommissie in het land.

Vragen en contact

Kijk eerst bij de Veelgestelde Vragen (via deze link komt u op een pagina waar u alle veelgestelde vragen kunt zien) of uw vraag al eerder is gesteld. Of vul het contactformulier in.

In onze privacyverklaring (via deze link komt u uit op de pagina waar u onze privacyverklaring kunt lezen) leggen wij uit welke persoonsgegevens wij verzamelen en gebruiken en met welk doel.

  • Vul onderstaande velden in en druk vervolgens op verzenden. We nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.
  • Uw gegevens:

  • Uw adresgegevens:

  • Velden met een * zijn verplicht.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Vragen?!  Wij helpen je graag en persoonlijk. 

Bel ons op nummer 070-3105310 
Maandag t/m vrijdag 09:00 - 16:00 uur
of stuur een BERICHT (24/7)

"Er is een goede oplossing uitgekomen"
De woorden van een klant/cliënt na zitting

(tevredenheidsmonitor april 2019)