Klacht ingediend, wanneer hoor ik iets van de Geschillencommissie?

Zodra u in het Digitaal loket een klacht heeft ingediend en verzonden, krijgt u van ons direct een email ter bevestiging of een email met een factuur.

Heeft u geen emailbericht van ons ontvangen, check dan eerst of hij niet in uw Spam-box of Ongewenste mail folder terecht is gekomen. De afzender is: noreply@degeschillencommissie.nl

Als dat niet zo is, kan het zijn dat er iets mis is gegaan met het indienen. In het Digitaal loket moet u de klacht na het "opslaan" ook nog apart "indienen". Misschien heeft u dat over het hoofd gezien.

In dat geval kunt u weer inloggen in het Digitaal loket en uw klacht alsnog indienen.
Heeft u de klacht wel ingediend, maar toch geen mail ontvangen, neem dan contact met ons op va de telefoon (070 310 53 10) of via het Contactformulier.

Let op: U kunt niet mailen naar de geschillencommissie. Alle digitale correspondentie verloopt via het Digitaal loket (inloggen) of via het contactformulier op de site. Alle emails of documenten die naar noreply@degeschillencommissie.nl worden gestuurd, worden door ons niet gelezen.

Was deze informatie nuttig?

Terug naar boven