Waarom zou ik mij registreren?

Er zijn veel voordelen aan het aansluiten bij de Geschillencommissie, namelijk:

  • U voorkomt dat de klacht zichtbaar escaleert en reputatieschade kan veroorzaken.
  • U laat zien dat u staat voor uw product/dienst, dat u kwaliteit belangrijk vindt en dat uw klant met zijn klacht bij u terecht kan.
  • Iedere klacht wordt onpartijdig en deskundig behandeld door een onafhankelijke commissie.
  • U heeft geen hulp van een advocaat nodig.
  • Tijdens de zitting kunt u uw kant van de klacht uiteenzetten.
  • Uitspraken van De Geschillencommissie zijn bindend, u weet zeker dat ze nagekomen worden.
  • Indien nodig zal De Geschillencommissie een deskundige een rapport laten opstellen om tot een gedegen bindend advies te komen.
  • De klacht kan snel on-line afgehandeld worden via een digitaal dossier.

Lees meer over registreren bij de Geschillencommissie. 

 

Was deze informatie nuttig?

Terug naar boven