Vragen?! Wij helpen je graag en persoonlijk.
Bel ons op nummer 070-3105393
Maandag t/m vrijdag 10:00 – 15:00 uur
of stuur een bericht (24/7)
Heeft u een klacht over het gedrag van een NIVRE-expert of NIVRE-bureau? Dan kunt u kosteloos gebruik maken van het Klachtenloket NIVRE. U kunt zowel als particulier als bedrijf een klacht indienen.
Het Klachtenloket NIVRE kan kosteloos bemiddelen tussen u en de NIVRE-geregistreerde. Het Klachtenloket NIVRE is een onafhankelijke organisatie. Het klachtenloket doet geen uitspraak, zoals de Tuchtcommissie, maar kan samen met u en de andere partij bekijken hoe uw klacht opgelost kan worden.
Komt u er ook na bemiddeling door het Klachtenloket NIVRE met de NIVRE-expert of het NIVRE-bureau niet uit, dan kunt u de klacht indienen bij de Tuchtcommissie NIVRE. Deze commissie doet een bindende uitspraak over uw klacht.
Klachten over de inhoud van een expertiserapport of klachten tegen een verzekeraar kunnen bij zowel het Klachtenloket als de Tuchtcommissie niet worden ingediend.
U heeft – binnen 3 jaar na het ontstaan van de klacht – uw onvrede eerst schriftelijk bij de NIVRE-expert of het NIVRE-bureau gemeld én hem 1 maand de tijd gegeven te reageren. Heeft u de klacht vervolgens niet samen kunnen oplossen of ontving u geen reactie? Dan kunt u verdere stappen ondernemen. Houd u alstublieft rekening met de termijnen die hierbij gelden.
U heeft een termijn van 3 maanden om uw klacht in te dienen bij het Klachtenloket NIVRE. Deze termijn begint te lopen na de eerste reactie van de expert. Reageert de expert niet, dan begint de termijn te lopen zodra de wachttijd van een maand is verstreken. Bij het Klachtenloket NIVRE bieden wij u gratis informatie, advies en/ of een bemiddeling om tot een oplossing te komen.
Bent u een NIVRE-geregistreerde en/of Kamerbureau? Dan verwijst het Klachtenloket u door naar de Vertrouwenscommissie van het NIVRE.
Is uw klacht hierna toch nog niet opgelost? Dan kunt u zich wenden tot de Tuchtcommissie NIVRE.
Heeft u vragen, wilt u advies of wilt u een klacht indienen, neem dan contact met ons op. Dit kan via e-mail of u kunt ons bellen via 070-3105393.
Dien uw klacht in
Let op! Om een klacht in te dienen, moet u een formulier invullen. In dat formulier wordt met “klant/cliënt” de indiener van de klacht (de klager) bedoeld. Met “aanbieder” wordt degene waarover u klaagt bedoeld.
Bel ons op nummer 070-3105393
Maandag t/m vrijdag 10:00 – 15:00 uur
of stuur een bericht (24/7)
CONTACTGEGEVENS
Postadres:
Postbus 90600
2509 LP Den Haag
Bezoekadres:
Bordewijklaan 46
2591 XR Den Haag
Openingstijden:
Maandag t/m vrijdag
10:00 – 15:00 uur
Copyright © De Geschillencommissie 2011-2022 | Disclaimer | Privacy
Wij gebruiken functionele cookies, analytische cookies en cookies voor marketingdoeleinden. Indien u zelf wenst te selecteren welke cookies u wilt accepteren klikt u op 'Zelf instellen'.
Door op 'Accepteer cookies' te klikken, gaat u akkoord met het gebruik van alle cookies zoals genoemd in ons beleid.
Bekijk ons beleid Zelf cookies instellen Accepteer Cookies
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Marketing cookies zorgen ervoor dat gepersonaliseerde advertenties kunnen worden getoond.
Analytische cookies verzamelen gegevens zodat we de website kunnen verbeteren.
Voorkeuren cookies zorgen ervoor dat de website inhoud toont die voor uw het meest relevant is.
Functionele cookies zijn noodzakelijk om deze website goed te laten werken. Deze categorie bevat alleen cookies die noodzakelijk zijn voor de functionaliteit en veiligheid van de website.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.