De Geschillencommissie tijdens Corona

Zoals alle organisaties in Nederland hebben ook wij passende maatregelen getroffen vanwege het Corona virus. Wat deze maatregelen zijn, delen wij graag met u.

Veiligheid van al onze medewerkers staat voorop! Om dit te waarborgen, werken wij weer volledig vanuit huis. Daardoor zijn onze telefoonlijnen vanaf 5 oktober 2020 niet meer bemand. Dit was geen makkelijk besluit om te nemen. Uiteraard willen wij uw vragen spoedig en correct voor u beantwoorden. De afgelopen maanden hebben ons geleerd dat digitaal met u communiceren hiervoor de beste manier is. Wij vragen u gebruik te maken van ons contactformulier. Uw vraag kan dan direct worden afgehandeld door de juiste persoon binnen onze organisatie.

Een ander gevolg van de aangescherpte regels is dat wij geen bezoekers meer ontvangen. Daardoor vindt een zitting op locatie, in aanwezigheid van met partijen, voorlopig niet meer plaats. Wij proberen zoveel mogelijk zaken schriftelijk af te handelen. Een zitting via Zoom is echter wel mogelijk. Dit moet dan door partijen worden aangevraagd.
Wanneer het zover is, worden partijen individueel via hun zaak geïnformeerd over de zitting.

Wij doen ons uiterste best alle zaken en vragen zo snel mogelijk af te handelen. Mocht er onverhoopt toch enige vertraging optreden, vragen we uw begrip voor de situatie.

Uiteraard hopen wij dat wij u op korte termijn weer kunnen ontvangen; aan de telefoon of op ons kantoor.

  • 6 november 2020
  • Nieuws

Wij werken thuis! Hierdoor zijn wij telefonisch niet bereikbaar


De Geschillencommissie waarborgt de veiligheid van haar medewerkers door thuis te werken. Hierdoor is tot nader bericht alleen ons Klachtenloket Kinderopvang telefonisch bereikbaar. Alle andere telefoonlijnen zijn helaas gesloten. We werken hard aan een andere oplossing en vragen uw begrip en geduld hiervoor.

Uiteraard kunt u altijd gebruik maken van het contactformulier. Zo kunnen we al uw vragen toch beantwoorden. Lees hier verder over onze maatregelen.