Aansluiten bij De Geschillencommissie


Sluit u aan

U levert kwaliteit! 

Toch gebeurt het een keer dat iemand niet tevreden is en een klacht heeft. Sluit u zich aan bij De Geschillencommissie, dan werken we samen met u aan dé oplossing.

Sluit u eenvoudig aan bij De Geschillencommissie

Stap 1

Ik wil wellicht aansluiten

U overweegt zich aan te sluiten en wilt eerst meer informatie.

Stap 2

Ik sluit me aan

U wilt uw onderneming aansluiten bij De Geschillencommissie.

Stap 3

Aanvullende informatie 

U levert aanvullende informatie aan en voldoet aan de voorwaarden voor aansluiting.

Stap 4

U bent aangesloten bij ons

Registreren bij De Geschillencommissie

Er zijn meerdere manieren om uw onderneming bij ons te registreren. Registratie kan via het lidmaatschap van een aangesloten brancheorganisatie (via deze link komt u bij een pagina waar u alles kunt lezen over brancheorganisaties) of via een individuele aansluiting bij één van de onderstaande geschillencommissies. Dit kan per commissie verschillen. 

Mogelijk zijn er aanvullende eisen rondom de registratie. Bekijk daarom per commissie welke manier van aansluiting van toepassing is.

Waarom aansluiten?

Aansluiten bij De Geschillencommissie heeft meerdere voordelen:

  • U voorkomt dat de klacht zichtbaar escaleert en reputatieschade kan veroorzaken
  • U laat zien dat u staat voor uw product/dienst, dat u kwaliteit belangrijk vindt en dat uw klant met zijn klacht bij u terecht kan
  • Iedere klacht wordt onpartijdig en deskundig behandeld door een onafhankelijke commissie
  • U heeft geen hulp van een advocaat nodig
  • Tijdens de zitting kunt u uw kant van de klacht uiteenzetten
  • Uitspraken van De Geschillencommissie zijn bindend, u weet zeker dat ze nagekomen worden
  • Indien nodig zal De Geschillencommissie een deskundige een rapport laten opstellen om tot een gedegen bindend advies te komen
  • De klacht kan snel online afgehandeld worden via een digitaal dossier.

Waarom aansluiten?

Alles over De Geschillencommissie

Vertrouwen

Met uw aansluiting bij De
Geschillencommissie laat u zien dat u een betrouwbare professional bent.
Mocht er onverhoopt toch iets zijn, dan
lost u het gewoon goed op!

Kwaliteit

Dat is dé voorwaarde waar u voor staat bij uw product of dienstverlening!
Aangesloten zijn bij De Geschillencommissie levert u daarboven op nog méér onderscheidende kwaliteit.  Wellicht kan dit ook via de brancheorganisatie in uw sector die bij ons is aangesloten.

Garantie

Nog meer garanties voor uw klanten met uw aansluiting bij De Geschillencommissie. Bij een klacht of geschil worden afspraken zorgvuldig geborgd door beide partijen. En als er een uitspraak van de Commissie bij een geschil nodig is wordt deze uitspraak gegarandeerd nagekomen!

Digitaal, deskundig en dichtbij

Als u onverhoopt een geschil heeft kunt u:

  • het geschil digitaal afhandelen via mail en uw online account;
  • rekenen op een onafhankelijke deskundige die indien nodig bij u of de klant langs om te bekijken wat er aan de hand is;
  • rekenen op een mondelinge behandeling van uw zaak op diverse zitting-locaties in het land.

Als deskundig
en onpartijdig rechtspreken nodig is!
Waar kunt u zich bij
aansluiten?

Als snel en onpartijdig rechtspreken nodig is!
En 'hoeveel' kans
maak ik dan?

Bij een aantal Geschillencommissies kunt u zich rechtstreeks aansluiten. Onder andere bij de Commissies:

  • Taxivervoer
  • Kinderopvang
  • Zorg
  • Telecom
  • Energie

Vragen?!  Wij helpen je graag en persoonlijk. 

Bel ons op nummer 070-3105371
Maandag t/m vrijdag 09:00 – 16:00 uur
of stuur een bericht (24/7)

Nieuwsberichten

Nieuwsberichten

Onze succesvolle stakeholdersbijeenkomst
Afgelopen dinsdag mochten we een diverse groep aan stakeholders verwelkomen, zowel fysiek op ons kantoor als online via onze hybride[...]
De Proeftuin: Juridisch Loket en De Geschillencommissie bundelen hun krachten
Wij kondigen met trots de start aan van 𝐃𝐞 𝐏𝐫𝐨𝐞𝐟𝐭𝐮𝐢𝐧, een nieuw pilotproject in samenwerking met Het Juridisch Loket. Deze[...]