Klacht ontvangen

Lees wat u dan kunt doen?

Iedere ondernemer heeft wel eens te maken met een ontevreden klant. Dat kan bijvoorbeeld gaan over een geleverde dienst, de kwaliteit van een product of over de manier waarop de klant is geholpen. Als ondernemer neemt u uw klant serieus en probeert u de klacht op te lossen. Maar dat lukt niet altijd.

Bent u aangesloten bij De Geschillencommissie en is er een klacht tegen u ingediend, dan brengen wij u daarvan op de hoogte en starten de klachtenprocedure. Bekijk de informatie over onze procedure.

Bent u nog niet aangesloten en krijgt u een geschil, meldt u dan bij ons. U kunt het geschil dan samen met de consument door ons laten behandelen.

Vragen?! Wij helpen je graag en persoonlijk.

Bel ons op nummer 070-3105310
(maandag t/m vrijdag 10:00 – 16:00 uur)
of stuur een bericht (24/7)

Vragen?!  

Bel ons:  070-3105310
(ma t/m vrij 10.00-16.00 uur)
of stuur een bericht (24/7)

"Er is een goede oplossing uitgekomen"
De woorden van een klant/cliënt na zitting

(tevredenheidsmonitor april 2019) 

Wij werken thuis! Hierdoor zijn wij telefonisch niet bereikbaar


De Geschillencommissie waarborgt de veiligheid van haar medewerkers door thuis te werken. Hierdoor is tot nader bericht alleen ons Klachtenloket Kinderopvang telefonisch bereikbaar. Alle andere telefoonlijnen zijn helaas gesloten. We werken hard aan een andere oplossing en vragen uw begrip en geduld hiervoor.

Uiteraard kunt u altijd gebruik maken van het contactformulier. Zo kunnen we al uw vragen toch beantwoorden. Lees hier verder over onze maatregelen.