Klacht ontvangen
Lees wat u dan kunt doen?
"Er is een goede oplossing uitgekomen"
De woorden van een klant/cliënt na zitting
(tevredenheidsmonitor april 2019)
Lees wat u dan kunt doen?
Iedere ondernemer heeft wel eens te maken met een ontevreden klant. Dat kan bijvoorbeeld gaan over een geleverde dienst, de kwaliteit van een product of over de manier waarop de klant is geholpen. Als ondernemer neemt u uw klant serieus en probeert u de klacht op te lossen. Maar dat lukt niet altijd.
Bent u aangesloten bij De Geschillencommissie en is er een klacht tegen u ingediend, dan brengen wij u daarvan op de hoogte en starten de klachtenprocedure. Bekijk de informatie over onze
Bent u nog niet aangesloten en krijgt u een geschil, meldt (deze link leidt naar een pagina waar u zich kunt aansluiten) u dan bij ons. U kunt het geschil dan samen met de consument door ons laten behandelen.
"Er is een goede oplossing uitgekomen"
De woorden van een klant/cliënt na zitting
(tevredenheidsmonitor april 2019)
CONTACTGEGEVENS
Postadres:
Postbus 90600
2509 LP Den Haag
Bezoekadres
Bordewijklaan 46
2591 XR Den Haag
Bel: 070 310 53 10
Openingstijden:
Maandag t/m vrijdag 09:00 - 16:00uur
Copyright © De Geschillencommissie 2011-2025 | Disclaimer | Privacy
Wij gebruiken functionele, analytische en marketing cookies. Via de knop Privacy & Cookies beleid kunt u altijd uw toestemming wijzigen of intrekken (in de balk aan de rechteronderkant van het scherm).
Indien u zelf wenst te selecteren welke cookies u wilt accepteren klikt u op 'Zelf instellen'.
Zelf cookies instellen
Door op 'Accepteren' te klikken, gaat u akkoord met het gebruik van alle cookies zoals genoemd in ons cookiebeleid. U kunt alle cookies weigeren door op 'Weigeren' te klikken.
Accepteren Weigeren