Een klacht over een gekocht product of dienst?

Wij bieden dé oplossing!

In het overzicht kunt u zien welke brancheorganisaties participeren in De Geschillencommissie. Per sector kunt u zien onder welke geschillencommissie de door u gezochte brancheorganisatie valt. Sommige brancheorganisaties vallen onder meerdere geschillencommissies.

Zorggerelateerde branche-organisaties vindt u op de site: www.degeschillencommissiezorg.nl

Vragen?! Wij helpen je graag en persoonlijk.

Bel ons op nummer 070-3105310
(maandag t/m vrijdag 10:00 – 16:00 uur)
of stuur een bericht (24/7)

Vragen?!  

Bel ons:  070-3105310
(ma t/m vrij 10.00-16.00 uur)
of stuur een bericht (24/7)

"Er is een goede oplossing uitgekomen"
De woorden van een klant/cliënt na zitting

(tevredenheidsmonitor april 2019) 

Wij werken thuis! Hierdoor zijn wij telefonisch niet bereikbaar


De Geschillencommissie waarborgt de veiligheid van haar medewerkers door thuis te werken. Hierdoor is tot nader bericht alleen ons Klachtenloket Kinderopvang telefonisch bereikbaar. Alle andere telefoonlijnen zijn helaas gesloten. We werken hard aan een andere oplossing en vragen uw begrip en geduld hiervoor.

Uiteraard kunt u altijd gebruik maken van het contactformulier. Zo kunnen we al uw vragen toch beantwoorden. Lees hier verder over onze maatregelen.