Bruidsmode en Maatwerk

Deze commissie behandelt klachten van consumenten tegen een bruidsmode- of maatwerkwinkel over aangeschafte artikelen.

Welke klachten behandelt de commissie Bruidsmode en Maatwerk? Icoon Geschillencommissie Bruidsmode en Maatwerk

De belangrijkste onderwerpen die de commissie kan behandelen zijn:

  • Aankoop van een artikel
  • Kwaliteit van een artikel
  • Confectiewijze van een artikel
  • Vermaken en repareren van een artikel
  • Informatieverstrekking

Procedure
De eerste stap is om het bedrijf te vertellen dat u ontevreden bent. Heeft u na geklaagd te hebben bij de ondernemer samen nog geen oplossing gevonden? Dan kunt u terecht bij de Geschillencommissie. Bekijk de procedure van De Geschillencommissie.

Voorwaarde
Voorwaarde om een klacht in te kunnen dienen is dat de ondernemer is aangesloten bij De Geschillencommissie. Check of uw ondernemer is aangesloten in de adressengids.

Aantal behandelde klachten met overzicht van de uitslagen
In 2016 zijn er 3 klachten door de Commissie Bruidsmode en maatwerk in behandeling genomen:

  • 3 klachten waren ongegrond

Bron: Jaarverslag 2016

Meer informatie

Uw klacht indienen
Digitaal: klik op Klacht indienen. Een digitale klacht kunnen wij sneller behandelen. 
Per post: download het Vragenformulier en stuur het naar de Geschillencommissie, Postbus 90600, 2509 LP Den Haag.

“Ga via de knop Klacht indienen naar het digitale loket”
Terug naar boven