Geschillencommissie voor Consumentenzaken

De Geschillencommissie voor Consumentenzaken kan alle klachten behandelen, als de ondernemer  bij deze commissie is aangesloten.

U kunt gewoon uw klacht indienen, wij zullen nagaan of de ondernemer is aangesloten. Als dit niet het geval is zullen we de ondernemer vragen dit alsnog te doen. Tot die tijd kunnen we het geschil dan niet behandelen. 

​Kosten

De kosten van de behandeling van een klacht bij de  Geschillencommissie voor Consumentenzaken bedragen: € 52,50. Voor dit bedrag wordt zonodig ook een deskundigenrapport opgemaakt. U krijgt het volledige klachtengeld terug wanneer de commissie u in het gelijk stelt. Lees meer over het klachtengeld.

Procedure

Bekijk alle informatie over hoe u een klacht bij ons kunt indienen en onze procedure op de pagina Procesinformatie.

Klachtenloket

Als de ondernemer is aangesloten bij de Geschillencommissie voor Consumentenzaken en gebruik maakt van de diensten van het Klachtenloket, kunt u daar gratis terecht voor informatie en advies over uw vragen en/of klachten. Wij kunnen bemiddelen tussen u en de ondernemer.

Als u hierover meer informatie wilt of wilt weten welke ondernemers gebruik maken van het Klachtenloket, ga dan naar de pagina van het Klachtenloket.

​Meer informatie


Privacy
In onze privacyverklaring leggen wij uit welke persoonsgegevens wij verzamelen en gebruiken en met welk doel.

Partijen moeten ook zelf vertrouwelijk en zorgvuldig omgaan met de persoonsgegevens die zij ontvangen van de andere partij. Wij zullen de andere partij daar te zijner tijd ook op wijzen.