
Rijopleidingen
De Geschillencommissie Rijopleidingen behandelt klachten van consumenten tegen rijschool.
Welke klachten behandelt de commissie Rijopleidingen?
De belangrijkste onderwerpen die de commissie kan behandelen zijn:
- Rijopleidingen
- Prijzen
- Examens
- Kwaliteit van de dienstverlening
- Werkwijze van de instructeur
- Lesschema
Aantal behandelde klachten en eindproducten
Alle cijfers, feiten en toelichting over het voorgaande jaar van deze commissie vindt u in ons jaarverslag van de commissie Rijopleidingen. Natuurlijk bent u ook geïnteresseerd in de pakkende verhalen die we graag met u delen op www.samenwerkenaankwaliteit.nl. Gewoon zoals het is, uit de praktijk, vanuit ieders vak of betrokkenheid. Verhalen die de verbondenheid met onze organisatie heel mooi illustreren. Trotse verhalen, verhalen met een ziel, verhalen met verbeelding.
Kosten
De kosten van de behandeling van een klacht bij de Geschillencommissie Rijopleidingen bedragen: € 77,50. U krijgt dit terug wanneer de commissie u in het gelijk stelt. Lees meer over het klachtengeld.
Procedure
Bekijk alle informatie over hoe u een klacht bij ons kunt indienen en onze procedure op de pagina Procesinformatie.
Voorwaarde
Voorwaarde om een klacht in te kunnen dienen is dat de ondernemer lid is van BOVAG Rijscholen. Deze branche-organisatie is aangesloten bij de Geschillencommissie Rijopleidingen.
Meer informatie
- De brochure ‘Hoe werkt de Geschillencommissie Rijopleidingen?'
- Het reglement van de Geschillencommissie Rijopleidingen