Schilders-, Behangers- en Glaszetbedrijf

Deze commissie behandelt klachten van consumenten tegen de schilder, behanger of glaszetter.

Welke klachten behandelt de commissie Schilders-, Behangers- en Glaszetbedrijf?Icoon Geschillencommissie Schilders-, Behangers- en Glaszetbedrijf

De belangrijkste onderwerpen die de commissie kan behandelen zijn:

  • Binnen- en/of buitenschilderwerk
  • Afwerkingswerkzaamheden, zoals behangen
  • Het zetten van glas
  • De door het bedrijf geleverde materialen
     

Procedure
De eerste stap is om het bedrijf te vertellen dat u ontevreden bent. Heeft u na geklaagd te hebben bij de ondernemer samen nog geen oplossing gevonden? Dan kunt u terecht bij de Geschillencommissie. Bekijk de procedure van De Geschillencommissie.

Voorwaarde
Voorwaarde om een klacht in de kunnen dienen is dat de ondernemer is aangesloten bij De Geschillencommissie. Check of uw ondernemer is aangesloten in de adressengids.

Aantal behandelde klachten met overzicht van de uitslagen
Schilders-, behangers en glaszetbedrijven taartdiagramIn 2016 zijn er 11 klachten door de Commissie Schilders-, behangers- en glaszetbedrijven in behandeling genomen:

  • 3 klachten waren gegrond
  • 1 klacht was ten dele gegrond
  • 2 klachten waren ongegrond
  • 3 keer werd er al voor de zitting met de ondernemer geschikt en 2 keer was er een schikking op de zitting.

Bron: Jaarverslag 2016

Meer informatie

Uw klacht indienen
Digitaal: klik op Klacht indienen. Een digitale klacht kunnen wij sneller behandelen.
Per post: download het Vragenformulier en stuur het naar de Geschillencommissie, Postbus 90600, 2509 LP Den Haag.

“Ga via de knop Klacht indienen naar het digitale loket”
Terug naar boven