
Sport en Beweging
De Geschillencommissie Sport en Beweging behandelt klachten van consumenten over sportscholen die zijn aangesloten bij NL Actief.
Welke klachten behandelt de commissie Sport en Beweging?
De belangrijkste onderwerpen die de commissie kan behandelen zijn:
- Totstandkoming overeenkomst/abonnement
- Opzegging overeenkomst/abonnement
- Inschrijfgeld
- Kwaliteit dienstverlening
- Hygiëne
- Veiligheid
- Personal training
Welke klacht behandelt de commissie Sport en Beweging niet?
Deze commissie behandelt geen klachten over dood, ziekte en lichamelijk letsel.
Aantal behandelde klachten en eindproducten
Alle cijfers, feiten en toelichting over het voorgaande jaar van deze commissie vindt u in ons jaarverslag van de commissie Sport en Beweging. Natuurlijk bent u ook geïnteresseerd in de pakkende verhalen die we graag met u delen op www.samenwerkenaankwaliteit.nl. Gewoon zoals het is, uit de praktijk, vanuit ieders vak of betrokkenheid. Verhalen die de verbondenheid met onze organisatie heel mooi illustreren. Trotse verhalen, verhalen met een ziel, verhalen met verbeelding.
Kosten
De kosten van de behandeling van een klacht bij de Geschillencommissie Sport en Beweging bedragen: € 52,50. U krijgt dit terug wanneer de commissie u in het gelijk stelt. Lees meer over het klachtengeld.
Procedure
Bekijk alle informatie over hoe u een klacht bij ons kunt indienen en onze procedure op de pagina Procesinformatie.
Voorwaarden
Voorwaarde om een klacht in de kunnen dienen is dat de ondernemer is aangesloten bij de brancheorganisatie NL Actief.
Meer informatie
- De brochure ‘Hoe werkt de Geschillencommissie Sport en Beweging?’
- Reglement van de Geschillencommissie Sport en Beweging