
Zonwering
Deze commissie behandelt klachten van consumenten tegen bedrijven die zonwering, rolluiken of markiezen verkopen en voor u ophangen.
Welke klachten behandelt de Geschillencommissie Zonwering?
De belangrijkste onderwerpen die de commissie kan behandelen zijn:
- De aanleg van zonwering, rolluiken en markiezen
- De zonwering, de rolluiken of de markiezen werken niet goed
- De maten van de zonwering, de rolluiken of de markiezen zijn niet goed
- De uitvoering van het werk door de ondernemer is niet zoals u had verwacht
Aantal behandelde klachten en eindproducten
Alle cijfers, feiten en toelichting over het voorgaande jaar van deze commissie vindt u in ons jaarverslag van de commissie Zonwering (deze link verwijst u naar het jaarverslag). Natuurlijk bent u ook geïnteresseerd in de pakkende verhalen die we graag met u delen op www.samenwerkenaankwaliteit.nl (deze link verwijst u naar de website van samen werken aan kwaliteit). Gewoon zoals het is, uit de praktijk, vanuit ieders vak of betrokkenheid. Verhalen die de verbondenheid met onze organisatie heel mooi illustreren. Trotse verhalen, verhalen met een ziel, verhalen met verbeelding.
Voorwaarde
Voorwaarde om een klacht in te kunnen dienen is dat de ondernemer lid is van Romazo (deze link verwijst u naar de pagina van Romazo). Deze branche-organisatie is aangesloten bij de Geschillencommissie Zonwering.
Kosten
De kosten van de behandeling van een klacht bedragen: € 77,50. U krijgt dit terug wanneer de commissie u in het gelijk stelt. Lees meer over het klachtengeld (deze link verwijst u naar meer informatie over klachtengeld).
Procedure
Bekijk alle informatie over hoe u een klacht bij ons kunt indienen en onze procedure op de pagina Procesinformatie (deze link verwijst u door naar de pagina van procesinformatie).
Meer informatie
- De brochure ‘Hoe werkt de Geschillencommissie Zonwering?’ (deze link verwijst u naar de brochure)
- Het reglement (deze link verwijst u naar het reglement) van de Geschillencommissie Zonwering