Meldpunt Kwaliteit 


De Geschillencommissie hecht belang aan de kwaliteit van haar dienstverlening. Daarom is er een Meldpunt Kwaliteit en een klachtenregeling. Met het formulier, kunt u uw klacht, aanbeveling of compliment aan ons doorgeven.

Wilt u dat De Geschillencommissie, naar aanleiding van uw melding, contact met u opneemt? Vul dan alle velden in.

U kunt ook anoniem reageren, vul dan bij e-mailadres in: anoniem@degeschillencommissie.nl.

In onze privacyverklaring leggen wij uit welke persoonsgegevens wij verzamelen en gebruiken en met welk doel.

Vragen?! Wij helpen je graag en persoonlijk.

Bel ons op nummer 070-3105310
(maandag t/m vrijdag 10:00 – 16:00 uur)
of stuur een bericht (24/7)

Vragen?!  

Bel ons:  070-3105310
(ma t/m vrij 10.00-16.00 uur)
of stuur een bericht (24/7)

"Er is een goede oplossing uitgekomen"
De woorden van een klant/cliënt na zitting

(tevredenheidsmonitor april 2019) 

Alle telefoonlijnen vanaf maandag 5 oktober 2020 gesloten


De Geschillencommissie wil de veiligheid van haar medewerkers waarborgen door volledig thuis te werken. Hierdoor zijn wij tot nader bericht telefonisch niet bereikbaar.

Uiteraard kunt u altijd gebruik maken van het contactformulier. Zo kunnen we al uw vragen toch beantwoorden. Lees hier verder over onze maatregelen.