De Geschillencommissie hecht belang aan de kwaliteit van haar dienstverlening. Daarom hebben wij een klachtenregeling (deze link verwijst u door naar de klachtenregeling) en kunt u een klacht, aanbeveling of compliment doorgeven aan ons Meldpunt Kwaliteit. Wilt u dat wij, naar aanleiding van uw melding, contact met u opnemen? Vul dan hiernaast al uw gegevens in.
Let op: Dit meldpunt is niet bedoeld om een klacht in te dienen tegen de aanbieder van het door u gekochte product of afgenomen dienst. Wilt u een klacht indienen tegen een ondernemer of zorgaanbieder? Dan kan dat hier (deze link verwijst u door naar de pagina om een klacht in te dienen).
Wilt u weten welke persoonsgegevens wij verzamelen en waarom? Kijk dan in onze privacyverklaring (deze link verwijst u door naar de privacyverklaring).
Anonieme melding maken
U kunt uw melding ook anoniem insturen door hiernaast geen persoonsgegevens in te vullen. Het enige veld dat u wél moet invullen, is het e-mailadres. Zonder e-mailadres kan het formulier namelijk niet worden verstuurd. Uiteraard hoeft u dan niet uw eigen e-mailadres te gebruiken, maar kunt u daar “anoniem@degeschillencommissie.nl” neerzetten.
Voor de goede orde: u kunt geen berichten sturen naar anoniem@degeschillencommissie.nl. Dit mailadres is fictief en berichten komen daarom niet aan.
Uitspraken
Wij wijzen u erop dat onze organisatie een uitspraak niet kan veranderen. Bent u het niet eens met de uitspraak die u ontving, dan is het ter marginale toetsing (deze link verwijst u door naar de marginale toetsing) voorleggen aan de gewone rechter de enige optie om de uitspraak aan te vechten. Met zo’n klacht kunt u dus niet terecht bij het Meldpunt Kwaliteit.
Onze commissies zijn autonoom, wat betekent dat zij vrij zijn om elke uitspraak te doen die zij nodig achten. De uitspraken van onze commissies zijn – door hun autonomie - een vast gegeven. De Geschillencommissie als bureau opereert onafhankelijk en onpartijdig ten opzichte van de commissies die zij faciliteert en neemt daarom geen standpunt in over de inhoud van geschillen en de uitspraken van de commissie.
CONTACTGEGEVENS
Postadres:
Postbus 90600
2509 LP Den Haag
Bezoekadres
Bordewijklaan 46
2591 XR Den Haag
Bel: 070 310 53 10
Openingstijden:
Maandag t/m vrijdag 09:00 - 16:00uur
Copyright © De Geschillencommissie 2011-2024 | Disclaimer | Privacy
Wij gebruiken functionele, analytische en marketing cookies. Via de knop Privacy & Cookies beleid kunt u altijd uw toestemming wijzigen of intrekken (in de balk aan de rechteronderkant van het scherm).
Indien u zelf wenst te selecteren welke cookies u wilt accepteren klikt u op 'Zelf instellen'.
Zelf cookies instellen
Door op 'Accepteren' te klikken, gaat u akkoord met het gebruik van alle cookies zoals genoemd in ons cookiebeleid. U kunt alle cookies weigeren door op 'Weigeren' te klikken.
Accepteren Weigeren