Zorgvuldigheid

Reiziger had op de boekingsbevestiging kunnen zien dat er geen familiekamer was geboekt

Onderwerp van het geschil Het geschil vloeit voort uit een op 8 juli 2010 met de reisorganisator totstandgekomen overeenkomst. De reisorganisator heeft zich daarbij verplicht tot het leveren van een vliegreis voor vier personen naar Sharm el Sheik in Egypte met verblijf in een hotel op basis van all inclusive voor de periode van 21 september 2010 t/m 5 oktober 2010 […]

Lees verder

Boekingskantoor had moeten wijzen op mogelijkheid essentie.

Onderwerp van het geschil Het geschil vloeit voort uit een op 22 maart 2010via een boekingskantoor met de reisorganisator totstandgekomen overeenkomst. De reisorganisator heeft zich daarbij verplicht tot het leveren van een pakketreis voor twee personen naar Paphos Latchi in Cyprus met verblijf in een appartement op basis van logies, voor de periode van 13 juni 2010 t/m 27 juni 2010 […]

Lees verder

Reiziger gebeten door slang

Onderwerp van het geschil Het geschil vloeit voort uit een op 17 september 2008 met de reisorganisator totstandgekomen overeenkomst. De reisorganisator heeft zich daarbij verplicht tot het leveren van een vliegreis voor 3 personen naar Paramaribo in Suriname met verblijf in verschillende hotels voor de periode van 25 april 2009 t/m 8 mei 2009 voor de som van € 6.354,–.   Klager heeft […]

Lees verder

Toegang via beheerder niet onrechtmatig

Onderwerp van het geschil   Het geschil betreft een buiten medeweten van de consument in mei 2007 gewisselde gasmeter en de sindsdien aan de consument in rekening gebrachte bedragen voor de levering van gas.   De consument heeft op 31 oktober 2008 de klacht met betrekking tot de vervanging van de gasmeter voorgelegd aan de […]

Lees verder

Toestemming kind niet gelijk aan toestemming consument

Onderwerp van het geschil Het geschil betreft de omvang van het in rekening gebrachte elektriciteitsverbruik.   De consument heeft een bedrag van € 2.164,98 niet betaald en bij de commissie gedeponeerd.   De consument heeft in mei 2005 de klacht voorgelegd aan de ondernemer.   Standpunt van de consument   Het standpunt van de consument […]

Lees verder
1 19 20 21