Vragen?


Vind hieronder uw antwoord

Wij krijgen regelmatig vragen. Die verzamelen wij. Hieronder treft u de meestgestelde vragen en de antwoorden hierop. Staat uw vraag er niet bij, stel deze gerust. We beantwoorden uw vragen graag. Dit kan telefonisch via 070-3105310 of via het contactformulier (deze link leidt naar de pagina met het contactformulier). 


Kan ik als ondernemer een klacht tegen een cliënt indienen?
Ja, dat kan. U dient als ondernemer een klacht in door het formulier in te vullen. Daar kunt u selecteren ...
Ik vul het formulier liever in op papier, kan dat?
Ja dat kan. De behandeling van uw klacht verloopt het snelst via ons digitale systeem. Dit heeft daarom ook onze ...
Wat is een gemachtigde en hoe meld ik dit?
Een gemachtigde is iemand die de procedure namens u mag voeren. Dit kan een advocaat, rechtsbijstandverlener, familielid, of kennis zijn ...
Er staat een fout in de uitspraak, wat nu?
Als er een ‘onmiddellijk kenbare fout’ in de uitspraak staat, kunnen we dit veranderen. U moet dit schriftelijk aan ons ...
Wat kan ik doen als ik het niet eens ben met de uitspraak?
U kunt niet in beroep gaan tegen een uitspraak van een van onze geschillencommissies, behalve bij de Geschillencommissie Garantiewoningen en Auteurscontractenrecht. Informatie over ...
De schikking of uitspraak wordt niet nagekomen. Wat kan ik doen?
Houdt de andere partij zich niet aan de uitspraak of schikking? Neem dan eerst zelf contact op met de andere ...
Mag ik iemand meenemen naar de zitting?
Ja, u mag iemand meenemen naar de zitting. Wilt u dat iemand u vervangt tijdens de zitting? Dan moet u ...
Kan ik een klacht per e-mail indienen?
Nee, u kunt geen e-mail sturen om uw klacht in te dienen. U kunt uw klacht wel online indienen. Indienen ...
Heb ik een advocaat nodig?
De procedure bij De Geschillencommissie is heel eenvoudig. U kunt alles zelf doen. Hulp van een advocaat of rechtsbijstand is ...
Waar kan ik het reglement vinden?
Elke Geschillencommissie heeft een eigen reglement. Bent u op zoek naar een reglement? Zoek dan eerst de juiste Geschillencommissie. Vervolgens vindt ...

"Er is een goede oplossing uitgekomen"
De woorden van een klant/cliënt na zitting

(tevredenheidsmonitor april 2019)