Vragen?


Vind hieronder uw antwoord

Wij krijgen regelmatig vragen. Die verzamelen wij. Hieronder treft u de meestgestelde vragen en de antwoorden hierop. Staat uw vraag er niet bij, stel deze gerust. We beantwoorden uw vragen graag. Dit kan telefonisch via 070-3105310 of via het contactformulier


Wat is niet bevoegd en niet ontvankelijk?
Soms moet de Commissie eerst beslissen of zij de klacht wel kan behandelen. Bijvoorbeeld omdat de ondernemer of zorgaanbieder vindt ...
Verder Lezen
Wat doet een deskundige?
Voor de behandeling van de klacht is het nodig dat een deskundige de klacht verder onderzoekt. Een deskundige heeft technische ...
Verder Lezen
Wat zijn verhinderdata?
Als u van te voren al weet dat u de komende periode verhinderd bent op bepaalde dagen, dan vragen wij ...
Verder Lezen
Kan ik nog schikken?
Tijdens de procedure van het behandelen van de klacht is het altijd mogelijk om nog samen tot een oplossing te ...
Verder Lezen
Wat is de samenstelling van de Commissie?
De Commissie bestaat uit drie personen. De voorzitter, veelal een (oud)rechter die is gekozen door De Geschillencommissie. Eén van de ...
Verder Lezen
Wat betekent een bedrag in depot storten?
Als u een klacht heeft ingediend, en u heeft de rekening van de aanbieder waar uw klacht over gaat nog ...
Verder Lezen
Wat gebeurt er met het klachtengeld en depotbedrag bij een schikking?
Komt u er nog uit met de aanbieder (mogelijk) tijdens de behandeling van uw klacht (treft u een schikking), dat ...
Verder Lezen
Wat is nakomingsgarantie?
De aanbieder registreerde zich voor het behandelen van klachten door De Geschillencommissie. Dat betekent dat hij heeft afgesproken zich te ...
Verder Lezen
Wat is klachtengeld?
Wij rekenen kosten voor het behandelen van uw klacht, dat noemen wij klachtengeld. U ontvangt hiervoor van ons op het ...
Verder Lezen
Wat is een voorbeslissing?
Soms moet de commissie eerst een beslissing nemen of zij een klacht wel mogen behandelen. De commissie neemt dan een ...
Verder Lezen

Vragen?! Wij helpen je graag en persoonlijk.

Bel ons op nummer 070-3105310
(maandag t/m vrijdag van 10.00-16.00 uur)
Of stuur een bericht (24/7)

Vragen?!  

Bel ons:  070-3105310
(ma t/m vrij 10.00-16.00 uur)
of stuur een bericht (24/7)

"Er is een goede oplossing uitgekomen"
De woorden van een klant/cliënt na zitting

(tevredenheidsmonitor april 2019)