Vragen?


Vind hieronder uw antwoord

Wij krijgen regelmatig vragen. Die verzamelen wij. Hieronder treft u de meestgestelde vragen en de antwoorden hierop. Staat uw vraag er niet bij, stel deze gerust. We beantwoorden uw vragen graag. Dit kan telefonisch via 070-3105310 of via het contactformulier


De termijn voor het indienen van de klacht is voorbij. Kan ik de klacht alsnog indienen?
Ja, u kunt de klacht nog indienen. Er kunnen twee dingen gebeuren als de termijn al voorbij is: 1. De ...
Verder Lezen
Gelden er termijnen voor het indienen van een klacht?
Ja, er gelden in beginsel termijnen voor het indienen van een klacht.  U kunt deze in het reglement van de commissie vinden ...
Verder Lezen
Hoe lang duurt een procedure bij De Geschillencommissie?
De gehele procedure bij De Geschillencommissie duurt gemiddeld 3 tot 4 maanden. In de procedure kunt u meer lezen over de gang ...
Verder Lezen
Klacht ingediend, wanneer hoor ik iets van de Geschillencommissie?
Uw klacht of geschil is in goede orde ontvangen als u een mailbevestiging met de bij ons bekend zaaknummer heeft ...
Verder Lezen
Wat is het IBAN-nummer van De Geschillencommissie?
Ons rekeningnummer is: IBAN-nummer: NL71 RABO 01 111 668 88 BIC: RABONL2U ...
Verder Lezen
Kan ik een klacht per e-mail indienen?
Nee, u kunt geen e-mail sturen om uw klacht in te dienen. U kunt uw klacht wel online indienen. Indienen ...
Verder Lezen
Kan iemand anders voor mij de klacht indienen?
Ja, als u wilt, kan iemand u vertegenwoordigen tijdens de procedure. U kunt kiezen wie de contactpersoon is tijdens de ...
Verder Lezen
De andere partij wil de zaak alsnog samen oplossen. Is het verstandig dit voorstel te accepteren?
Tijdens het traject kunnen u en de andere partij de klacht alsnog samen oplossen. Accepteert u het voorstel, meld dit ...
Verder Lezen
Kan ik de behandeling van een klacht nog stopzetten?
U kunt de procedure altijd stopzetten. Wel moeten beide partijen het hierover eens zijn.U laat samen met de andere partij ...
Verder Lezen
Heb ik een gegronde klacht?
Om te beoordelen of uw klacht gegrond is, kijkt de commissie naar het volgende: Het dossier De geldende Algemene Voorwaarden ...
Verder Lezen

"Er is een goede oplossing uitgekomen"
De woorden van een klant/cliënt na zitting

(tevredenheidsmonitor april 2019)