Vragen?


Vind hieronder uw antwoord

Wij krijgen regelmatig vragen. Die verzamelen wij. Hieronder treft u de meestgestelde vragen en de antwoorden hierop. Staat uw vraag er niet bij, stel deze gerust. We beantwoorden uw vragen graag. Dit kan telefonisch via 070-3105310 of via het contactformulier (deze link leidt naar de pagina met het contactformulier). 


Gelden er termijnen voor het indienen van een klacht?
Ja, er gelden in beginsel termijnen voor het indienen van een klacht.  U kunt deze in het reglement van de commissie vinden ...
Hoe lang duurt een procedure bij De Geschillencommissie?
De gehele procedure bij De Geschillencommissie duurt gemiddeld 3 tot 4 maanden. In de procedure kunt u meer lezen over de gang ...
Klacht ingediend, wanneer hoor ik iets van de Geschillencommissie?
Uw klacht of geschil is in goede orde ontvangen als u een mailbevestiging met de bij ons bekend zaaknummer heeft ...
Wat is het IBAN-nummer van De Geschillencommissie?
Ons rekeningnummer is: IBAN-nummer: NL71 RABO 01 111 668 88 BIC: RABONL2U ...
Kan ik een klacht per e-mail indienen?
Nee, u kunt geen e-mail sturen om uw klacht in te dienen. U kunt uw klacht wel online indienen. Indienen ...
Kan iemand anders voor mij de klacht indienen?
Ja, als u wilt, kan iemand u vertegenwoordigen tijdens de procedure. U kunt kiezen wie de contactpersoon is tijdens de ...
De andere partij wil de zaak alsnog samen oplossen. Is het verstandig dit voorstel te accepteren?
Tijdens het traject kunnen u en de andere partij de klacht alsnog samen oplossen. Accepteert u het voorstel, meld dit ...
Kan ik de behandeling van een klacht nog stopzetten?
U kunt de procedure altijd stopzetten. Wel moeten beide partijen het hierover eens zijn.U laat samen met de andere partij ...
Heb ik een gegronde klacht?
Om te beoordelen of uw klacht gegrond is, kijkt de commissie naar het volgende: Het dossier De geldende Algemene Voorwaarden ...
Heb ik een advocaat nodig?
De procedure bij De Geschillencommissie is heel eenvoudig. U kunt alles zelf doen. Hulp van een advocaat of rechtsbijstand is ...

"Er is een goede oplossing uitgekomen"
De woorden van een klant/cliënt na zitting

(tevredenheidsmonitor april 2019)