Vragen?


Vind hieronder uw antwoord

Wij krijgen regelmatig vragen. Die verzamelen wij. Hieronder treft u de meestgestelde vragen en de antwoorden hierop. Staat uw vraag er niet bij, stel deze gerust. We beantwoorden uw vragen graag. Dit kan telefonisch via 070-3105310 of via het contactformulier (deze link leidt naar de pagina met het contactformulier). 


Hoe kan ik documenten toevoegen aan mijn dossier?
Als u een online dossier heeft aangemaakt, kunt u zelf documenten toevoegen. Dit kunt u doen door in te loggen. Daar ...
Wat is de verkorte procedure?
De Geschillencommissies Kinderopvang, Water en Energie kennen de mogelijkheid tot een verkorte procedure. Dit betekent dat De Geschillencommissie uitspraak in ...
De termijn voor het indienen van de klacht is voorbij. Kan ik de klacht alsnog indienen?
Ja, u kunt de klacht nog indienen. Er kunnen twee dingen gebeuren als de termijn al voorbij is: 1. De ...
Gelden er termijnen voor het indienen van een klacht?
Ja, er gelden in beginsel termijnen voor het indienen van een klacht.  U kunt deze in het reglement van de commissie vinden ...
Hoe lang duurt een procedure bij De Geschillencommissie?
De gehele procedure bij De Geschillencommissie duurt gemiddeld 3 tot 4 maanden. In de procedure kunt u meer lezen over de gang ...
Klacht ingediend, wanneer hoor ik iets van De Geschillencommissie?
Uw klacht of geschil is in goede orde ontvangen als u een mailbevestiging met de bij ons bekend zaaknummer heeft ...
Wat is het IBAN-nummer van De Geschillencommissie?
Ons rekeningnummer is: IBAN-nummer: NL71 RABO 01 111 668 88 BIC: RABONL2U ...
Kan iemand anders voor mij de klacht indienen?
Ja, als u wilt, kan iemand u vertegenwoordigen tijdens de procedure. U kunt kiezen wie de contactpersoon is tijdens de ...
De andere partij wil de zaak alsnog samen oplossen. Is het verstandig dit voorstel te accepteren?
Tijdens het traject kunnen u en de andere partij de klacht alsnog samen oplossen. Accepteert u het voorstel, meld dit ...
Kan ik de behandeling van een klacht nog stopzetten?
U kunt de procedure altijd stopzetten. Wel moeten beide partijen het hierover eens zijn.U laat samen met de andere partij ...

"Er is een goede oplossing uitgekomen"
De woorden van een klant/cliënt na zitting

(tevredenheidsmonitor april 2019)