Vragen?


Vind hieronder uw antwoord

Wij krijgen regelmatig vragen. Die verzamelen wij. Hieronder treft u de meestgestelde vragen en de antwoorden hierop. Staat uw vraag er niet bij, stel deze gerust. We beantwoorden uw vragen graag. Dit kan telefonisch via 070-3105310 of via het contactformulier (deze link leidt naar de pagina met het contactformulier). 


Waar kan ik het reglement vinden?
Elke Geschillencommissie heeft een eigen reglement. Bent u op zoek naar een reglement? Zoek dan eerst de juiste Geschillencommissie. Vervolgens vindt ...
Ik kan het antwoord op mijn vraag niet vinden. Wat kan ik doen?
U kunt contact met ons opnemen door te bellen naar 070 - 310 53 10. U kunt uw vraag ook ...
Hoe kan ik mij laten vertegenwoordigen door iemand anders
U kunt kiezen wie de contactpersoon is tijdens de procedure. Dient u zelf de klacht in, dan kunt u op ...
Waar kan ik de jaarverslagen van De Geschillencommissie vinden?
De Geschillencommissie brengt elk jaar een jaarverslag uit voor de Geschillencommissies voor Consumenten (SGC) en Zakelijke Geschillencommissies (SGB). U kunt ...
Moet ik de ondernemer melden dat ik een klacht bij De Geschillencommissie indien?
Nee, u hoeft de ondernemer niet te vertellen dat u een klacht heeft ingediend bij De Geschillencommissie. De Geschillencommissie vraagt ...
Wat is een consumentenklacht en wat is een zakelijke klacht?
Een consumentenklacht is een klacht tussen een particulier en een ondernemer. Een zakelijke klacht is een klacht tussen twee ondernemers ...
Waarom zou ik de klacht door de Geschillencommissie laten behandelen?
Uw klacht door De Geschillencommissie laten behandelen heeft veel voordelen: Eenvoudig een klacht indienen. Makkelijk en snel de status van ...
Wat kost de behandeling van een klacht?
Aan het behandelen van uw klacht zijn eenmalige kosten verbonden. Hoeveel u precies betaalt, hangt af van de commissie, die ...

"Er is een goede oplossing uitgekomen"
De woorden van een klant/cliënt na zitting

(tevredenheidsmonitor april 2019)