Vragen?


Vind hieronder uw antwoord

Wij krijgen regelmatig vragen. Die verzamelen wij. Hieronder treft u de meestgestelde vragen en de antwoorden hierop. Staat uw vraag er niet bij, stel deze gerust. We beantwoorden uw vragen graag. Dit kan telefonisch via 070-3105310 of via het contactformulier (deze link leidt naar de pagina met het contactformulier). 


Wat is een gemachtigde en hoe meld ik dit?
Een gemachtigde is iemand die de procedure namens u mag voeren. Natuurlijk kan dit een advocaat of rechtsbijstand zijn, maar ...
Hoe kan ik digitale documenten inzien en toevoegen?
Alle documenten van een digitale zaak zijn voor partijen inzichtelijk. Wilt u deze documenten bekijken? Log in met uw gebruikersnaam ...
Wat is een digitale zitting?
Naast een zitting op locatie, kunt u de zitting ook digitaal bijwonen. U kunt dan vanuit huis, via uw computer ...
Wat betekent niet bindend-advies bij een uitspraak van de commissie Kinderopvang?
Bij de Geschillencommissie Kinderopvang kan de commissie in een uitzonderlijk geval ook een niet bindend-advies geven. Dit is het geval ...
Kan ik als ondernemer een klacht tegen een cliënt indienen?
Ja, dat kan. U dient als ondernemer een klacht in door het formulier in te vullen. Daar kunt u selecteren ...
Ik vul het formulier liever in op papier, kan dat?
Ja dat kan.De behandeling van uw klacht verloopt het snelst via ons digitale systeem. Dit heeft daarom ook onze voorkeur ...
Wat is wraken?
Een commissielid wraken De onafhankelijkheid en onpartijdigheid van de geschillencommissies hebben we hoog in het vaandel staan. Wij doen er ...
Wat is een verkorte procedure?
Bij de Geschillencommissies Water, Energie en Kinderopvang is het in sommige gevallen mogelijk een verkorte procedure te volgen. Dit betekent ...
Wat is marginale toetsing?
Marginale toetsing is het voorleggen van een uitspraak van De Geschillencommissie door één van de partijen aan de burgerlijke rechter ...
Wat betekent in depot storten voor een aanbieder?
Als de klant/cliënt de factuur waar de klacht over gaat, nog niet (helemaal) betaald heeft, vragen we de klant/cliënt dit ...

"Er is een goede oplossing uitgekomen"
De woorden van een klant/cliënt na zitting

(tevredenheidsmonitor april 2019)