deze afbeelding toont u de registratie bij de geschillencommissie algemeen

Registratie bij de Geschillencommissie Algemeen

U wilt zich aansluiten bij de Geschillencommissie Algemeen.


De Geschillencommissie Algemeen is voor iedere ondernemer die kwaliteit hoog in het vaandel heeft staan, die voor eventuele klachten van consumenten graag aangesloten wil zijn bij De Geschillencommissie, maar die zich niet kan of wil aansluiten bij een commissie voor specifieke bedrijfsactiviteiten.

Overigens kunnen alleen geschillen met uw particuliere klanten (consumenten) behandeld worden. 

Registratie

Als u zich aansluit bij deze Geschillencommissie, gaat u akkoord met de registratieverklaring (deze link verwijst u door naar de registratieverklaring) en het reglement  (deze link verwijst u door naar het reglement) van de Geschillencommissie Algemeen. 

Voor de registratie heeft u uw KvK-nummer en juridische naam nodig.
Let op: het is belangrijk dat de rechtspersoon die zich registreert, de partij is waarmee de klant de overeenkomst sluit en onder wiens verantwoordelijkheid de overeenkomst wordt uitgevoerd. Mocht u twijfels hebben of u de juiste rechtspersoon gaat registreren, dan kunt u met ons contact opnemen.

Kosten 

Elk jaar betaalt u de jaarlijkse bijdrage voor uw registratie. In 2024 bedraagt de bijdrage bij deze commissie € 554,00 exclusief BTW.
Wilt u weten hoe hoog de kosten per behandelde klacht zijn? Als u ons mailt of belt, kunnen we u dit precies vertellen.

Nadat wij uw aanmelding hebben ontvangen en de jaarlijkse bijdrage is voldaan, verwerken wij uw aanmelding en krijgt u bericht van ons.


Vragen en contact

Voor vragen kunt u contact met ons opnemen. Wij staan u graag te woord op telefoonnummer 070 310 53 71. Of stuur een e-mail naar registrant@degeschillencommissie.nl.

Vragen?!  Wij helpen je graag en persoonlijk. 

Bel ons op nummer 070-3105371
Maandag t/m vrijdag 09:00 – 16:00 uur
of stuur een bericht (24/7)