Registratie bij de Geschillencommissie Algemeen

U wilt zich aansluiten bij de Geschillencommissie Algemeen.

De Geschillencommissie Algemeen is voor iedere ondernemer die kwaliteit hoog in het vaandel heeft staan, die voor eventuele klachten van consumenten graag aangesloten wil zijn bij De Geschillencommissie, maar die zich niet kan of wil aansluiten bij een commissie voor specifieke bedrijfsactiviteiten.

Overigens kunnen alleen geschillen met uw particuliere klanten (consumenten) behandeld worden. 

Als u zich aansluit bij deze Geschillencommissie, gaat u akkoord met de registratieverklaring en het reglement van de Geschillencommissie Algemeen. 

Registratie- en behandelingskosten 

Wilt u weten hoe hoog de jaarlijkse registratiekosten zijn of hoe hoog de bijdrage per behandelde klacht is? Als u ons mailt of belt, kunnen we precies vertellen wat voor u de kosten zijn.

Juiste rechtspersoon

Voor de registratie heeft u uw KvK-nummer en juridische naam nodig.
Let op: het is belangrijk dat de rechtspersoon waarmee de klant de overeenkomst sluit en die de overeenkomst uitvoert zich registreert. Mocht u twijfels hebben of u de juiste rechtspersoon gaat registreren, dan kunt u met ons contact opnemen.

Na de registratie

Nadat wij uw aanmelding hebben ontvangen en de jaarlijkse bijdrage is voldaan, verwerken wij uw aanmelding en krijgt u bericht van ons.

Vragen en contact

Voor vragen kunt u contact met ons opnemen. Wij staan u graag te woord op werkdagen tussen 09.00 en 17.00 op telefoonnummer 070 310 53 71. Of stuur een e-mail naar  registrant@degeschillencommissie.nl.