Registratie bij de Geschillencommissie algemeen

U wilt zich aansluiten bij de Geschillencommissie Algemeen.

Icoon Commissie Algemeen

Deze commissie is voor ondernemers die zich niet kunnen aansluiten bij één van de geschillencommissies die is ingesteld voor een specifieke bedrijfssector. Overigens kunnen alleen geschillen met uw particulieren klanten (consumenten) behandeld worden.

 

Als u zich aansluit bij deze Geschillencommissie, gaat u akkoord met het reglement van de Geschillencommissie Algemeen.

Registratie- en behandelkosten

Wilt u weten hoe hoog de jaarlijkse registratiekosten zijn of hoe hoog de bijdrage per behandelde klacht is? Als u ons mailt of belt, kunnen we precies vertellen wat voor u de kosten zijn.
Vul dit formulier in of bel ons op telefoonnummer 070-3105310. U krijgt de informatie dan zo spoedig mogelijk toegestuurd.

Juiste rechtspersoon

Voor de registratie heeft u uw KvK-nummer en juridische naam nodig.
Let op: het is belangrijk dat de rechtspersoon waarmee de klant de overeenkomst sluit en die de overeenkomst uitvoert zich registreert. Mocht u twijfels hebben of u de juiste rechtspersoon gaat registreren, dan kunt u met ons contact opnemen.

Na de registratie

Nadat u het registratieproces heeft doorlopen, nemen wij uw registratie in behandeling. Zodra de kosten voor het registeren zijn voldaan gaan wij over tot beoordelen van uw aanvraag. Gemiddeld krijgt u binnen 14 dagen na betaling bericht over uw aanvraag.

Andere vragen

Ook vragen over het aanmelden, verlengen, wijzigen of opzeggen van uw registratie kunt u via registrant@degeschillencommissie.nl  of telefonisch 070-3105310 aan ons stellen.

Terug naar boven