Registratie bij de Geschillencommissie algemeen

U wilt zich aansluiten bij de Geschillencommissie Algemeen.

Icoon Commissie Algemeen

Deze commissie is voor ondernemers die zich niet kunnen aansluiten bij één van de geschillencommissies die is ingesteld voor een specifieke bedrijfssector. Overigens kunnen alleen geschillen met uw particuliere klanten (consumenten) behandeld worden.

 

Als u zich aansluit bij deze Geschillencommissie, gaat u akkoord met het reglement van de Geschillencommissie Algemeen.

Registratie- en behandelingskosten

Wilt u weten hoe hoog de jaarlijkse registratiekosten zijn of hoe hoog de bijdrage per behandelde klacht is? Als u ons mailt of belt, kunnen we precies vertellen wat voor u de kosten zijn.
Vul dit formulier in of bel ons op telefoonnummer 070 310 53 10. U krijgt de informatie dan zo spoedig mogelijk toegestuurd.

Juiste rechtspersoon

Voor de registratie heeft u uw KvK-nummer en juridische naam nodig.
Let op: het is belangrijk dat de rechtspersoon waarmee de klant de overeenkomst sluit en die de overeenkomst uitvoert zich registreert. Mocht u twijfels hebben of u de juiste rechtspersoon gaat registreren, dan kunt u met ons contact opnemen.

Na de registratie

Nadat u het registratieproces heeft doorlopen, nemen wij uw registratie in behandeling. Zodra de kosten voor het registeren zijn voldaan gaan wij over tot beoordelen van uw aanvraag. Wij beoordelen uw aanmelding binnen 7 werkdagen.

Vragen en contact

Heeft u nog vragen of wilt u contact met ons opnemen, dan staan wij u graag te woord op werkdagen tussen 09.00 en 17.00.
U kunt ons bereiken op telefoonnummer 070 310 53 10 of per e-mail via registrant@degeschillencommissie.nl.

Terug naar boven