Registratie bij de Geschillencommissie algemeen

U wilt zich aansluiten bij de Geschillencommissie Algemeen.

Icoon AlgemeenDe Geschillencommissie Algemeen is voor iedere ondernemer die kwaliteit hoog in het vaandel heeft staan, die voor eventuele klachten van consumenten graag aangesloten wil zijn bij De Geschillencommissie, maar die zich niet kan of wil aansluiten bij een commissie voor specifieke bedrijfsactiviteiten.

Overigens kunnen alleen geschillen met uw particuliere klanten (consumenten) behandeld worden.

 

Als u zich aansluit bij deze Geschillencommissie, gaat u akkoord met het reglement van de Geschillencommissie Algemeen.

Registratie- en behandelingskosten

Wilt u weten hoe hoog de jaarlijkse registratiekosten zijn of hoe hoog de bijdrage per behandelde klacht is? Als u ons mailt of belt, kunnen we precies vertellen wat voor u de kosten zijn.
Vul dit formulier in of bel ons op telefoonnummer 070 310 53 10. U krijgt de informatie dan zo spoedig mogelijk toegestuurd.

Juiste rechtspersoon

Voor de registratie heeft u uw KvK-nummer en juridische naam nodig.
Let op: het is belangrijk dat de rechtspersoon waarmee de klant de overeenkomst sluit en die de overeenkomst uitvoert zich registreert. Mocht u twijfels hebben of u de juiste rechtspersoon gaat registreren, dan kunt u met ons contact opnemen.

Na de registratie

Nadat wij uw aanmelding hebben ontvangen en de jaarlijkse bijdrage is voldaan, verwerken wij uw aanmelding en krijgt u bericht van ons.

Vragen en contact

Voor vragen kunt u contact met ons opnemen. Wij staan u graag te woord op werkdagen tussen 09.00 en 17.00 op telefoonnummer 070 310 53 10. Of stuur een e-mail naar  registrant@degeschillencommissie.nl.

Terug naar boven