Contact


U kunt contact opnemen met De Geschillencommissie via het contactformulier of telefonisch op werkdagen. Wij helpen u graag verder.

Onze contactgegevens 

Postadres
Postbus 90600
2509 LP Den Haag

Bezoekadres
Bordewijklaan 46
2591 XR Den Haag

Telefoonnummer: 070 – 310 53 10. Tijdelijk zijn wij op werkdagen geopend van 9.00 tot 17.00 uur.

Bankrekeningen
Voor het betalen van het klachtengeld, depot, behandelingskosten en nakomingsgarantie:

IBAN-nummer: NL71 RABO 01 111 668 88
BIC: RABONL2U (te gebruiken vanuit het buitenland)

Voor het betalen van de jaarlijkse bijdrage:
IBAN-nummer: NL47 RABO 01 335 636 50

Meldpunt Kwaliteit
Via het Meldpunt kwaliteit kunt u uw klacht, aanbeveling of het compliment invullen en aan De Geschillencommissie aanreiken.

Volg ons op: Twitter, Facebook of LinkedIn
De zittinglocaties (met routebeschrijvingen) van De Geschillencommissie in het land.

Vragen en contact

Kijk eerst bij de Veelgestelde Vragen of uw vraag al eerder is gesteld. Of vul het contactformulier in.

In onze privacyverklaring leggen wij uit welke persoonsgegevens wij verzamelen en gebruiken en met welk doel.

  • Vul onderstaande velden in en druk vervolgens op verzenden. We nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.
  • Uw gegevens:

  • Uw adresgegevens:

  • Velden met een * zijn verplicht.

Vragen?! Wij helpen je graag en persoonlijk.

Bel ons op nummer 070-3105310
(maandag t/m vrijdag van 09.00-17.00 uur)
Of stuur een bericht (24/7)

Vragen?!  

Bel ons:  070-3105310
(ma t/m vrij 09.00-17.00 uur)
of stuur een bericht (24/7)

"Er is een goede oplossing uitgekomen"
De woorden van een klant/cliënt na zitting

(tevredenheidsmonitor april 2019)