​Commissies van de Geschillencommissie


80 Commissies

 De Geschillencommissie kent meerdere commissies, die klachten over verschillende, specifieke onderwerpen behandelen. Er zijn consumentencommissies, die klachten tussen consumenten en ondernemers behandelen en er zijn zakelijke commissies. Vanaf een commissiepagina kunt u uw klacht indienen. Op de commissiepagina vindt u het reglement en de brochure van de commissie met daarin de kosten van het indienen van een klacht.

In het overzicht hieronder staan de commissies genoemd. Per commissie kunt u bekijken welke klachten de commissie behandelt. Ook staat hier specifieke informatie, zoals de brochure en het reglement van iedere commissie.  Weet u niet bij welke Commissie u moet zijn, geen probleem, dien uw klacht digitaal in, en wij helpen u verder.

Soms is er overlap tussen de klachten die commissies behandelen.

Kunt u de ondernemer niet vinden, maar weet u wel dat deze lid is van een brancheorganisatie, dan kunt u ook nagaan of de brancheorganisatie is aangesloten bij De Geschillencommissie. Als dat het geval is, is de ondernemer ook aangesloten en kunt u ook een klacht indienen tegen de ondernemer.

Wij werken thuis! Hierdoor zijn wij telefonisch niet bereikbaar


De Geschillencommissie waarborgt de veiligheid van haar medewerkers door thuis te werken. Hierdoor is tot nader bericht alleen ons Klachtenloket Kinderopvang telefonisch bereikbaar. Alle andere telefoonlijnen zijn helaas gesloten. We werken hard aan een andere oplossing en vragen uw begrip en geduld hiervoor.

Uiteraard kunt u altijd gebruik maken van het contactformulier. Zo kunnen we al uw vragen toch beantwoorden. Lees hier verder over onze maatregelen.