Klachtenloketten


Naast de verschillende geschillencommissies, bestaan er ook een aantal klachtenloketten. Wanneer u (mogelijk) een conflict heeft met een aanbieder, kunt u bij het desbetreffende klachtenloket in die situatie terecht voor gratis informatie en advies. Indien nodig bemiddelen wij tussen u en de aanbieder.

In het overzicht hieronder staan de verschillende klachtenloketten genoemd. Per klachtenloket kunt u bekijken welke soort klachten hier behandeld kunnen worden. 

Klachtenloket eHerkenning

De leverancier van het inlogmiddel eHerkenning maakt gebruik van het onafhankelijke Klachtenloket eHerkenning. Bij het Klachtenloket eHerkenning kunt u gratis terecht voor informatie ...
Lees meer

Klachtenloket Kinderopvang

Bent u het niet eens met hoe het er op de opvang van uw kind aan toe gaat? Of hebt u als oudercommissie ...
Lees meer

Klachtenloket Nivre

Heeft u een klacht over het gedrag van een NIVRE-expert of NIVRE-bureau? Dan kunt u kosteloos gebruik maken van het Klachtenloket NIVRE. U ...
Lees meer

Klachtenloket Vastgoedprofessionals

Een vastgoedprofessional is een aanbieder met als beroep makelaar, taxateur of bouwkundige. Heeft u een klacht over zo’n professional? Dan kunt u kosteloos ...
Lees meer

Klachtenloket voor Consumentenzaken

Het bedrijf is aangesloten bij de Geschillencommissie voor Consumentenzaken en maakt gebruik van het onafhankelijke Klachtenloket voor Consumentenzaken. Bij het Klachtenloket voor Consumentenzaken ...
Lees meer

Klachtenloket voor Ondernemerszaken

De ondernemer is aangesloten bij de Geschillencommissie voor Ondernemerszaken en maakt gebruik van het onafhankelijke Klachtenloket voor Ondernemerszaken. Bij het Klachtenloket voor Ondernemerszaken ...
Lees meer

Klachtenloket Zorg

Is uw zorgaanbieder aangesloten bij de Geschillencommissie Zorg Algemeen en maakt hij gebruik van het onafhankelijke Klachtenloket Zorg? Bij het Klachtenloket Zorg kunt ...
Lees meer