Registratie bij de Geschillencommissie Telecommunicatiediensten

Aanbieders van telecommunicatiediensten zijn verplicht zich aan te sluiten bij de Geschillencommissie Telecommunicatiediensten voor de behandeling van consumentengeschillen over telecommunicatiediensten.


Registratie

Als u zich aansluit bij deze geschillencommissie, gaat u akkoord gaan met de registratieverklaring (deze link brengt u naar de registratieverklaring) en het reglement (deze link leidt naar ons reglement) van de Geschillencommissie Telecommunicatiediensten.

Voor de registratie heeft u uw KvK-nummer en juridische naam nodig.
Let op: het is belangrijk dat de rechtspersoon die zich registreert, de partij is waarmee de klant de overeenkomst sluit en onder wiens verantwoordelijkheid de overeenkomst wordt uitgevoerd. Mocht u twijfels hebben of u de juiste rechtspersoon gaat registreren, dan kunt u met ons contact opnemen.

Kosten

Elk jaar betaalt u de jaarlijkse bijdrage voor uw registratie. De hoogte van dit bedrag is afhankelijk van uw omzet. In 2024 variëren deze bedragen van € 210,00 tot € 7.056,00 exclusief BTW.
Wilt u weten hoe hoog de kosten per behandelde klacht zijn? Als u ons mailt of belt, kunnen we u dit precies vertellen.

Nadat wij uw aanmelding hebben ontvangen en de jaarlijkse bijdrage is voldaan, verwerken wij uw aanmelding en krijgt u bericht van ons.

Vragen en contact

Voor vragen kunt u contact met ons opnemen. Wij staan u graag te woord op telefoonnummer 070 310 53 71. Of stuur een e-mail naar  registrant@degeschillencommissie.nl.