Registratie voor Openbaar vervoer aanbieders

U wilt zich aansluiten bij de Geschillencommissie Openbaar vervoer

Icoon Openbaar VervoerU bent ondernemer in het openbaar stads- of streekvervoer en u wilt zich aansluiten bij de Geschillencommissie Openbaar Vervoer.

Als u zich aansluit bij deze geschillencommissie, gaat u akkoord gaan met Reglement van de Geschillencommissie Openbaar vervoer.

Registratie- en behandelkosten

Wilt u weten hoe hoog de jaarlijkse registratiekosten zijn of hoe hoog de bijdrage per behandelde klacht is? Als u ons mailt of belt, kunnen we precies vertellen wat voor u de kosten zijn.
Vul dit formulier in of bel ons op telefoonnummer 070-3105310. U krijgt de informatie dan zo spoedig mogelijk toegestuurd.

Juiste rechtspersoon

Voor de registratie heeft u uw KvK-nummer en juridische naam nodig.
Let op: het is belangrijk dat de rechtspersoon waarmee de klant de overeenkomst sluit en die de overeenkomst uitvoert zich registreert. Mocht u twijfels hebben of u de juiste rechtspersoon gaat registreren, dan kunt u met ons contact opnemen.

Na de registratie

Nadat u het registratieproces heeft doorlopen, nemen wij uw registratie in behandeling. Zodra de kosten voor het registeren zijn voldaan gaan wij over tot beoordelen van uw aanvraag. Gemiddeld krijgt u binnen 14 dagen na betaling bericht over uw aanvraag.

Andere vragen

Ook vragen over het aanmelden, verlengen, wijzigen of opzeggen van uw registratie kunt u via registrant@degeschillencommissie.nl  of telefonisch 070-3105310 aan ons stellen.

Terug naar boven