Registratie voor Openbaar vervoer aanbieders

U wilt zich aansluiten bij de Geschillencommissie Openbaar vervoer

Bus icoon OVU bent ondernemer in het openbaar stads- of streekvervoer en u wilt zich aansluiten bij de Geschillencommissie Openbaar Vervoer.

Als u zich aansluit bij deze geschillencommissie, gaat u akkoord met het Reglement van de Geschillencommissie Openbaar vervoer.

Registratie- en behandelingskosten

Wilt u weten hoe hoog de jaarlijkse registratiekosten zijn of hoe hoog de bijdrage per behandelde klacht is? Als u ons mailt of belt, kunnen we precies vertellen wat voor u de kosten zijn.
Vul dit formulier in of bel ons op telefoonnummer 070 310 53 10. U krijgt de informatie dan zo spoedig mogelijk toegestuurd.

Juiste rechtspersoon

Voor de registratie heeft u uw KvK-nummer en juridische naam nodig.
Let op: het is belangrijk dat de rechtspersoon waarmee de klant de overeenkomst sluit en die de overeenkomst uitvoert zich registreert. Mocht u twijfels hebben of u de juiste rechtspersoon gaat registreren, dan kunt u met ons contact opnemen.

Na de registratie

Nadat wij uw aanmelding hebben ontvangen en de jaarlijkse bijdrage is voldaan, verwerken wij uw aanmelding en krijgt u bericht van ons.

Vragen en contact

Voor vragen kunt u contact met ons opnemen. Wij staan u graag te woord op werkdagen tussen 09.00 en 17.00 op telefoonnummer 070 310 53 10. Of stuur een e-mail naar  registrant@degeschillencommissie.nl.

Terug naar boven