Registratie bij de Geschillencommissie Taxivervoer

U kunt zich als taxiondernemer bij de Geschillencommissie Taxivervoer registeren.


U schrijft zich dan in bij het Registratiebureau voor de Geschillencommissie Taxivervoer. Om het registratieformulier te kunnen invullen, heeft u uw KVK-nummer en P-nummer nodig. Aan de hand van de door u ingevulde gegevens beoordelen wij uw aanvraag.

Als u zich aansluit bij deze geschillencommissie, dan gaat u akkoord met de registratieverklaring en het reglement van de Geschillencommissie Taxivervoer.

Heeft u vragen over uw registratie dan kunt u bellen naar telefoonnummer 0900-4372445 of per e-mail. Vermeld daarbij ook uw KVK-nummer en P-nummer.

U kunt uw  tariefkaart downloaden op de website van het Ministerie van Infrastructuur en Milieu.
U kunt een P-nummer aanvragen/opvragen bij het Kiwa register.

Registratie- en behandelingskosten

Wilt u weten hoe hoog de jaarlijkse registratiekosten zijn of hoe hoog de bijdrage per behandelde klacht is? Als u ons mailt of belt, kunnen we precies vertellen wat voor u de kosten zijn.

Juiste rechtspersoon

Voor de registratie heeft u uw KvK-nummer en juridische naam nodig.
Let op: het is belangrijk dat de rechtspersoon waarmee de klant de overeenkomst sluit en die de overeenkomst uitvoert zich registreert. Mocht u twijfels hebben of u de juiste rechtspersoon gaat registreren, dan kunt u met ons contact opnemen.

Na de registratie

Nadat wij uw aanmelding hebben ontvangen en de jaarlijkse bijdrage is voldaan, verwerken wij uw aanmelding en krijgt u bericht van ons.

Vragen en contact

Voor vragen kunt u contact met ons opnemen. Wij staan u graag te woord op telefoonnummer 070 - 31 05 371. Of stuur een e-mail naar  registrant@degeschillencommissie.nl.

Wij werken thuis! Hierdoor zijn wij telefonisch niet bereikbaar


De Geschillencommissie waarborgt de veiligheid van haar medewerkers door thuis te werken. Hierdoor is tot nader bericht alleen ons Klachtenloket Kinderopvang telefonisch bereikbaar. Alle andere telefoonlijnen zijn helaas gesloten. We werken hard aan een andere oplossing en vragen uw begrip en geduld hiervoor.

Uiteraard kunt u altijd gebruik maken van het contactformulier. Zo kunnen we al uw vragen toch beantwoorden. Lees hier verder over onze maatregelen.