
Geschillencommissie Samenwerkingsregels Voetzorg
Deze commissie is uitsluitend bedoeld voor ondernemers die een geschil hebben met de organisaties ProVoet, Bravo of ProCert. Deze geschillen moeten verband houden met het lidmaatschap, de registratie, de accreditatie of de erkenning door deze organisaties. Dien uw klacht in!
Welke klachten behandelt de Geschillencommissie Samenwerkingsregels Voetzorg?
De belangrijkste onderwerpen die de commissie kan behandelen zijn:
- Geschillen over beëindiging van het lidmaatschap, de registratie, de accreditatie of de erkenning door ProVoet, Bravo of ProCert.
- Geschillen over het niet verlenen van het lidmaatschap, de registratie, de accreditatie of de erkenning door ProVoet, Bravo of ProCert.
Bent u een consument, ga dan naar de Geschillencommissie Uiterlijke Verzorging.
Kosten
Het klachtengeld bedraagt € 250,- exclusief BTW. U krijgt dit terug wanneer de commissie u volledig in het gelijk stelt.
Procedure
Bekijk alle informatie over hoe u een klacht bij ons kunt indienen en onze procedure op de pagina Procesinformatie.