deze afbeelding toont u een afbeelding voor de geschillencommissie samenwerkingsregels voetzorg

Geschillencommissie Samenwerkingsregels Voetzorg

Deze commissie is uitsluitend bedoeld voor ondernemers die een geschil hebben met de organisaties ProVoet, Bravo of ProCert. Deze geschillen moeten verband houden met het lidmaatschap, de registratie, de accreditatie of de erkenning door deze organisaties. Dien uw klacht in!

Welke klachten behandelt de Geschillencommissie Samenwerkingsregels Voetzorg?

De belangrijkste onderwerpen die de commissie kan behandelen zijn:

  • Geschillen over beëindiging van het lidmaatschap, de registratie, de accreditatie of de erkenning door ProVoet, Bravo of ProCert.
  • Geschillen over het niet verlenen van het lidmaatschap, de registratie, de accreditatie of de erkenning door ProVoet, Bravo of ProCert.

Bent u een consument, ga dan naar de Geschillencommissie Uiterlijke Verzorging (deze link verwijst u door naar de geschillencommissie uiterlijke verzorging).

Kosten

Het klachtengeld bedraagt € 250,- exclusief BTW. U krijgt dit terug wanneer de commissie u volledig in het gelijk stelt.

Procedure

Bekijk alle informatie over hoe u een klacht bij ons kunt indienen en onze procedure op de pagina Procesinformatie (deze link verwijst u door naar de pagina procesinformatie)

Meer informatie

  • De brochure (deze link verwijst u door naar de brochure) van De Geschillencommissie Samenwerkingsregels Voetzorg
  • Het reglement (deze link verwijst u door naar het reglement) van de Geschillencommissie Samenwerkingsregels Voetzorg