deze afbeelding toont u een icoon van de webshop

Webshop

De Geschillencommissie Webshop is gestopt per 14 oktober 2025.

Klachten die bij de commissie zijn ingediend vóór 14 oktober 2025 zullen door de commissie worden afgehandeld.

Klachten die na deze datum zijn ingediend worden niet meer in behandeling genomen.’


Meer informatie


Ondernemer moet € 752,82 terugbetalen na retour van beide matrassen
Waar gaat de uitspraak over? De consument kocht op 5 augustus 2024 een matras van € 752,82. Omdat het matras[...]
Geen schadevergoeding na vermiste retourzending: klacht ongegrond verklaard
Waar gaat de uitspraak over? De consument retourneerde op 9 mei 2025 een bestelling van € 573 via het retourlabel[...]
Matraszaak opgelost: consument krijgt vergoeding en nieuwe hoes
Waar gaat de uitspraak over? Een consument diende een klacht in bij de Geschillencommissie Thuiswinkel omdat de matrashoes van zijn[...]