Een klacht voor de Geschillencommissie Thuiswinkel

Belangrijke informatie vooraf

De Geschillencommissie Thuiswinkel behandelt klachten over uw 'koop op afstand'. Dat zijn aankopen die niet in een winkel gedaan zijn maar wel online, via de telefoon, catalogus, televisie enzovoort.

Bemiddeling bij Thuiswinkel.org
Voordat u een procedure start bij de Geschillencommissie Thuiswinkel, kunt u ook eerst gebruikmaken van gratis bemiddeling door Thuiswinkel.org. Net als bij onze procedure moet de webshop waarover u klaagt wel lid zijn van Thuiswinkel.org.
Bemiddeling bij Thuiswinkel.org vraagt u aan via het klachtenformulier op www.thuiswinkel.org/consumenten/klacht-indienen/klachtenformulier.

Procedure bij De Geschillencommissie
Leidt bemiddeling bij Thuiswinkel.org niet tot een oplossing, dan kunt u altijd nog de procedure bij De Geschillencommissie opstarten.
Om u gerichter en beter te helpen, stellen we u een aantal belangrijke vragen voordat u de klacht indient. Deze vragen gaan specifiek over de voorwaarden die gelden bij de Geschillencommissie Thuiswinkel. 

Eerst meer lezen over het verloop van de procedure? Kijk dan hier.

"Er is een goede oplossing uitgekomen"
De woorden van een klant/cliƫnt na zitting

(tevredenheidsmonitor april 2019)