Klachtenloket eHerkenning

Dien uw klacht in

De leverancier van het inlogmiddel eHerkenning maakt gebruik van het onafhankelijke Klachtenloket eHerkenning. Bij het Klachtenloket eHerkenning kunt u gratis terecht voor informatie en advies over uw vragen en/of klachten. Wij kunnen bemiddelen tussen u en de leverancier.

Komt u er met de leverancier van eHerkenning niet uit, dan kunt u de klacht indienen bij de Geschillencommissie eHerkenning. De Geschillencommissie doet een bindende uitspraak over uw klacht.

Voor bedrijven die gebruik maken van eHerkenning

Heeft u een vraag, wilt u advies, heeft u een klacht ontvangen of komt u er samen niet uit? Stel dan een vraag via ons systeem. Wij kunnen u kosteloos helpen om tot een oplossing te komen en u adviseren hoe u klachten kunt voorkomen. 

Contact

Heeft u vragen, wilt u advies of wilt u een klacht indienen, neem dan contact met ons op. Dit kan via e-mail of door het contactformulier in te vullen. U kunt ons bellen via 070 - 310 53 95.

De procedure

Stap 1:   U bent ontevreden over het geleverde product of dienst, u heeft een vraag, u wilt advies of een klacht indienen.

Stap 2:  De ondernemer heeft geprobeerd u zo goed mogelijk te helpen en/of uw onvrede weg te nemen/ op te lossen. Dit is niet gelukt.

Stap 3: Wij bieden u gratis informatie, advies en/ of een bemiddeling om tot een oplossing te komen. Ook kunnen wij u helpen met het indienen van uw klacht bij de ondernemer.

Stap 4: Binnen 4 weken na het indienen van uw klacht bij de ondernemer moet u een gemotiveerde reactie hebben ontvangen. 

Stap 5: U bent nog altijd niet tevreden. Dan verwijst het Klachtenloket eHerkenning u naar de Geschillencommissie eHerkenning.

Dien uw klacht in

"Er is een goede oplossing uitgekomen"
De woorden van een klant/cliënt na zitting

(tevredenheidsmonitor april 2019) 

Vragen?!  Wij helpen je graag en persoonlijk. 

Bel ons op nummer 070-3105395
Maandag t/m vrijdag 10:00 – 15:00 uur
of stuur een bericht (24/7)