Op deze afbeelding ziet u het logo van het klachtenloket vastgoedprofessionals

Een vastgoedprofessional is een aanbieder met als beroep makelaar, taxateur of bouwkundige. Heeft u een klacht over zo’n professional? Dan kunt u kosteloos gebruik maken van het Klachtenloket Vastgoedprofessionals, als deze aanbieder is aangesloten bij NVM, VBO, VastgoedPro & Vakkundig gekeurd, de Stichting VastgoedCert of de Stichting Certificering Voor Makelaars.

Wat is het Klachtenloket Vastgoedprofessionals?

De medewerkers van het Klachtenloket Vastgoedprofessionals proberen - samen met u - een oplossing te vinden voor uw klacht. Dit kost u niets. Het Klachtenloket Vastgoedprofessionals is een onafhankelijke organisatie.

Ook voor de aangesloten aanbieder

Het Klachtenloket Vastgoedprofessionals is er voor klanten én de vastgoedprofessionals die bij het klachtenloket zijn aangesloten. 

De procedure

  1. Stap 1:   U heeft uw onvrede eerst bij de vastgoedprofessional gemeld en hem 1 maand de tijd gegeven de klacht met u op te lossen. Dit is niet gelukt.
  2. Stap 2:  Na stap 1 dient u de klacht in bij het Klachtenloket Vastgoedprofessionals. Wij bieden u gratis informatie, advies en/ of een bemiddeling om tot een oplossing te komen.
  3. Stap 3: U bent nog altijd niet tevreden. Dan laten wij u weten welke vervolgmogelijkheden u heeft.

Contact

Heeft u vragen, wilt u advies of wilt u een klacht indienen, neem dan contact met ons op. Dit kan via e-mail (deze link leidt naar ons e-mail adres) of u kunt ons bellen via 0900-8101 of via 070-3105398.

Dien uw klacht in

Let op! Om een klacht in te dienen, moet u een formulier invullen. In dat formulier wordt met “klant/cliënt” de indiener van de klacht (de klager) bedoeld. Met “aanbieder” wordt degene waarover u klaagt bedoeld. 

Vragen?!  Wij helpen je graag en persoonlijk. 

Bel ons op nummer 0900-8101 of  070-3105398
Maandag t/m vrijdag 09:00 – 16:00 uur
of stuur een bericht (24/7)