Op deze afbeelding ziet u het logo van het klachtenloket vastgoedprofessionals

Een vastgoedprofessional is een aanbieder met als beroep makelaar, taxateur of bouwkundige. Heeft u een klacht over zo’n professional? Dan kunt u kosteloos gebruik maken van het Klachtenloket Vastgoedprofessionals, als deze aanbieder is aangesloten bij NVM, VBO, VastgoedPro & Vakkundig gekeurd, de Stichting VastgoedCert of de Stichting Certificering Voor Makelaars.

Wat is het Klachtenloket Vastgoedprofessionals?


De medewerkers van het Klachtenloket Vastgoedprofessionals proberen - samen met u - een oplossing te vinden voor uw klacht. Dit kost u niets. Het Klachtenloket Vastgoedprofessionals is een onafhankelijke organisatie.

De procedure

  1. Stap 1:   U heeft uw onvrede eerst bij de vastgoedprofessional gemeld en hem 1 maand de tijd gegeven de klacht met u op te lossen. Dit is niet gelukt.
  2. Stap 2:  Na stap 1 dient u de klacht in bij het Klachtenloket Vastgoedprofessionals. Wij bieden u gratis informatie, advies en/ of een bemiddeling om tot een oplossing te komen.
  3. Stap 3: U bent nog altijd niet tevreden. Dan laten wij u weten welke vervolgmogelijkheden u heeft.

Contact

Heeft u vragen, wilt u advies of wilt u een klacht indienen, neem dan contact met ons op. Dit kan via e-mail (deze link leidt naar ons e-mail adres) of u kunt ons bellen via 0900-8101 of via 070-3105398.

Dien uw klacht in

Let op! Om een klacht in te dienen, moet u een formulier invullen. In dat formulier wordt met “klant/cliënt” de indiener van de klacht (de klager) bedoeld. Met “aanbieder” wordt degene waarover u klaagt bedoeld. 

Vragen?!  Wij helpen je graag en persoonlijk. 

Bel ons op nummer 0900-8101 of  070-3105398
Maandag t/m vrijdag 09:00 – 16:00 uur
of stuur een bericht (24/7)