Vragen?! Wij helpen je graag en persoonlijk.
Bel ons op nummer 070-3105395
Maandag t/m vrijdag 09:00 – 16:00 uur
of stuur een bericht (24/7)
De ondernemer is aangesloten (deze link leidt u naar het totaaloverzicht van de aangesloten leden bij het klachtenloket voor ondernemerszaken) bij de Geschillencommissie voor Ondernemerszaken en maakt gebruik van het onafhankelijke Klachtenloket voor Ondernemerszaken. Bij het Klachtenloket voor Ondernemerszaken kunt u gratis terecht voor informatie en advies over uw vragen en/of klachten. Wij kunnen bemiddelen tussen u en de ondernemer.
Als u er niet met de ondernemer uitkomt, kunt u de klacht indienen bij de Geschillencommissie voor Ondernemerszaken. De Geschillencommissie doet een bindende uitspraak over uw klacht.
Het Klachtenloket voor Ondernemerszaken is er voor zakelijke klanten en voor ondernemers die daarbij zijn aangesloten. Heeft u een vraag, wilt u advies, heeft u een klacht ontvangen of komt u er samen niet uit? Stel dan een vraag via ons systeem (deze link leidt naar de klachtenpagina van het klachtenloket voor ondernemerszaken). Wij kunnen u kosteloos helpen om tot een oplossing te komen en u adviseren hoe u klachten kunt voorkomen. Meer informatie over aansluiten bij het Klachtenloket voor Ondernemerszaken.
Heeft u vragen, wilt u advies of wilt u een klacht indienen, neem dan contact met ons op. Dit kan via e-mail (deze link leidt naar ons e-mail adres om contact met ons op te nemen) of u kunt ons bellen via 070 - 310 53 95.
Stap 1: U bent ontevreden over het geleverde product of dienst, u heeft een vraag, u wilt advies of een klacht indienen.
Stap 2: De ondernemer heeft geprobeerd u zo goed mogelijk te helpen en/of uw onvrede weg te nemen/ op te lossen. Dit is niet gelukt.
Stap 3: Wij bieden u gratis informatie, advies en/ of een bemiddeling om tot een oplossing te komen. Ook kunnen wij u helpen met het indienen van uw klacht bij de ondernemer.
Stap 4: Binnen 4 weken na het indienen van uw klacht bij de ondernemer moet u een gemotiveerde reactie hebben ontvangen.
Stap 5: U bent nog altijd niet tevreden. Dan verwijst het Klachtenloket voor Ondernemerszaken u naar de Geschillencommissie voor Ondernemerszaken.
U kunt vrijblijvend contact (deze link leidt naar ons e-mail adres om contact met ons op te nemen) opnemen met het Klachtenloket voor Ondernemerszaken.
Dien uw klacht in
Wilt u geen contact opnemen met het Klachtenloket voor Ondernemerszaken, maar direct een klacht indienen bij de Geschillencommissie voor Ondernemerszaken? Dit doet u hier (deze link leidt naar de klachtenpagina van de geschillencommissie).
Bel ons op nummer 070-3105395
Maandag t/m vrijdag 09:00 – 16:00 uur
of stuur een bericht (24/7)
CONTACTGEGEVENS
Postadres:
Postbus 90600
2509 LP Den Haag
Bezoekadres:
Bordewijklaan 46
2591 XR Den Haag
Openingstijden:
Maandag t/m vrijdag
09:00 – 16:00 uur
Copyright © De Geschillencommissie 2011-2022 | Disclaimer | Privacy
Wij gebruiken functionele, analytische en marketing cookies. Via de knop Privacy & Cookies beleid kunt u altijd uw toestemming wijzigen of intrekken (in de balk aan de rechteronderkant van het scherm).
Indien u zelf wenst te selecteren welke cookies u wilt accepteren klikt u op 'Zelf instellen'.
Zelf cookies instellen
Door op 'Accepteren' te klikken, gaat u akkoord met het gebruik van alle cookies zoals genoemd in ons cookiebeleid. U kunt alle cookies weigeren door op 'Weigeren' te klikken.
Accepteren Weigeren