Hulp bij zelf klagen

Wij bieden dé helpende hand!

De eerste stap die u zet bij een klacht, is ZELF KLAGEN. Vaak is onduidelijk hoe u dit het beste kunt doen.

Om u daarbij te helpen hebben wij een gratis informatiepakket samengesteld met daarin:

  • Uitleg over het indienen van een klacht
  • Voorbeeldbrieven/e-mails
  • Hulp bij bemiddeling door de branche

Hulp bij bemiddeling door de branche

Soms kan de brancheorganisatie waar de ondernemer bij is aangesloten bemiddelen bij uw klacht. Bekijk het overzicht van brancheorganisaties die bij De Geschillencommissie zijn aangesloten.

  • Vul het onderstaande formulier in. U ontvangt uw informatiepakket automatisch in uw mailbox.

Vragen?!  Wij helpen je graag en persoonlijk. 

Bel ons op nummer 070-3105310 (maandag t/m vrijdag van 09.00-13.00 uur)

Alle telefoonlijnen vanaf maandag 5 oktober 2020 gesloten


De Geschillencommissie wil de veiligheid van haar medewerkers waarborgen door volledig thuis te werken. Hierdoor zijn wij tot nader bericht telefonisch niet bereikbaar.

Uiteraard kunt u altijd gebruik maken van het contactformulier. Zo kunnen we al uw vragen toch beantwoorden. Lees hier verder over onze maatregelen.