Hulp bij zelf klagen

Wij bieden dé helpende hand!

De eerste stap die u zet bij een klacht, is ZELF KLAGEN. Vaak is onduidelijk hoe u dit het beste kunt doen.

Om u daarbij te helpen hebben wij een gratis informatiepakket samengesteld met daarin:

  • Uitleg over het indienen van een klacht
  • Voorbeeldbrieven/e-mails
  • Hulp bij bemiddeling door de branche

Hulp bij bemiddeling door de branche

Soms kan de brancheorganisatie waar de ondernemer bij is aangesloten bemiddelen bij uw klacht. Bekijk het overzicht van brancheorganisaties (deze link verwijst u door naar het overzicht) die bij De Geschillencommissie zijn aangesloten.

  • Vul het onderstaande formulier in. U ontvangt uw informatiepakket automatisch in uw mailbox.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Vragen?!  Wij helpen je graag en persoonlijk. 

Bel ons op nummer 070-3105310 
Maandag t/m vrijdag 09:00 - 16:00 uur
of stuur een BERICHT (24/7)