​Hulp bij klagen

Wij bieden dé oplossing!

De eerste stap om de Geschillencommissie een klacht in te dienen, is de klacht bij de aanbieder indienen. Vaak is onduidelijk hoe u dit het beste kunt doen.

Om u daarbij te helpen hebben wij een informatiepakket samengesteld met daarin:

  • Uitleg over het indienen van een klacht
  • Voorbeeldbrieven/e-mails
  • Hulp bij bemiddeling door de branche

De informatie is gratis verkrijgbaar. Vul het formulier aan de rechterkant in en wij sturen deze zo snel mogelijk aan u op.

  • Vul het onderstaande formulier in. U ontvangt uw informatiepakket automatisch in uw mailbox.

Hulp bij bemiddeling door de branche

Soms kan de brancheorganisatie waar de ondernemer bij is aangesloten bemiddelen bij uw klacht. Bekijk het overzicht van brancheorganisaties die bij De Geschillencommissie zijn aangesloten.

  • Vul het onderstaande formulier in. U ontvangt uw informatiepakket automatisch in uw mailbox.

Vragen?!  Wij helpen je graag en persoonlijk. 

Bel ons op nummer 070-3105310 (maandag t/m vrijdag van 09.00-13.00 uur)