Registratie bij de Geschillencommissie
voor Consumentenzaken

U wilt zich aansluiten bij de Geschillencommissie voor Consumentenzaken.


Bent u als ondernemer actief in een sector van het bedrijfsleven waarvoor wij geen geschillencommissie hebben ingesteld, dan kunt u zich aansluiten bij de Geschillencommissie voor Consumentenzaken.

Bent u als ondernemer actief in een sector van het bedrijfsleven waarvoor wij een sectorale geschillencommissie hebben ingesteld, dan kunt zich aansluiten bij de Geschillencommissie Algemeen

Als u zich aansluit bij deze Geschillencommissie, gaat u akkoord met de registratieverklaring en het reglement Consumentenzaken.

Voor de registratie heeft u uw KvK-nummer en juridische naam nodig.

Kosten

De kosten om uw onderneming aan te sluiten zijn het eerste jaar € 99,--.  De opvolgende jaren is de bijdrage € 195,-- per jaar.
Voor € 25,-- per jaar kunt u ook gebruik maken van het Klachtenloket voor Consumentenzaken.

Wilt u weten hoog de bijdrage per behandelde klacht is? Als u ons mailt of belt, kunnen we precies vertellen wat voor u de kosten zijn.

Na de registratie

Nadat wij uw aanmelding hebben ontvangen en de jaarlijkse bijdrage is voldaan, verwerken wij uw aanmelding en krijgt u bericht van ons.

Vragen en contact

Voor vragen kunt u contact met ons opnemen. Wij staan u graag te woord op telefoonnummer 070 310 53 95. Of stuur een e-mail naar  registrant@degeschillencommissie.nl.

Wij werken thuis! Hierdoor zijn wij telefonisch niet bereikbaar


De Geschillencommissie waarborgt de veiligheid van haar medewerkers door thuis te werken. Hierdoor is tot nader bericht alleen ons Klachtenloket Kinderopvang telefonisch bereikbaar. Alle andere telefoonlijnen zijn helaas gesloten. We werken hard aan een andere oplossing en vragen uw begrip en geduld hiervoor.

Uiteraard kunt u altijd gebruik maken van het contactformulier. Zo kunnen we al uw vragen toch beantwoorden. Lees hier verder over onze maatregelen.