Klachtenloket voor consumentenzaken

Hier ziet u de het logo van het klachtenloket voor consumentenzaken

Bij het Klachtenloket voor Consumentenzaken kunt u gratis terecht voor informatie rondom uw vraag of klacht en krijgt u richtinggevend advies over welke stappen u het best kunt zetten.

De aanbieder waarover u klaagt, moet wel zijn aangesloten bij onze organisatie. Dat controleert u hieronder.

Ook voor de aangesloten aanbieder

Het Klachtenloket voor Consumentenzaken is er voor klanten én voor bedrijven die bij het klachtenloket zijn aangesloten. Heeft u een vraag, wilt u advies, heeft u een klacht ontvangen of komt u er samen niet uit? Stel dan een vraag via ons systeem. Wij kunnen u kosteloos helpen om tot een oplossing te komen. Meer informatie over aansluiten bij het Klachtenloket voor Consumentenzaken.

Onze werkwijze in stappen

U heeft natuurlijk eerst uw klacht gemeld bij de aanbieder. Hij heeft al geprobeerd u zo goed mogelijk te helpen en uw onvrede weg te nemen, maar dit is niet gelukt. Als de aanbieder bij ons is aangesloten, kunt u zich tot het Klachtenloket wenden.

Stap 1:   U neemt contact met ons op, telefonisch of digitaal, en zet uw klacht kort uiteen. 

Stap 2:  Afhankelijk van uw klacht bieden we u vervolgens gratis informatie en richtinggevend advies aan of proberen we via bemiddeling tot een oplossing te komen.  

Stap 3: Is uw klacht onverhoopt nog niet opgelost, dan verwijst het Klachtenloket u door naar de Geschillencommissie voor Consumentenzaken.

Dien uw klacht in

Direct indienen bij Geschillencommissie voor Consumentenzaken


Wilt u geen contact opnemen met het Klachtenloket voor Consumentenzaken, maar direct een klacht voorleggen aan de Geschillencommissie voor Consumentenzaken? Houd er rekening mee dat de aanbieder ook dan moet zijn aangesloten.

Vragen?!  Wij helpen je graag en persoonlijk. 

Bel ons op nummer 070-3105395
Maandag t/m vrijdag 09:00 – 16:00 uur
of stuur een bericht (24/7)