Klachtenloket voor

Consumentenzaken

Dien uw klacht in

De ondernemer is aangesloten bij de Geschillencommissie voor Consumentenzaken en maakt gebruik van het onafhankelijke Klachtenloket voor Consumentenzaken. Bij het Klachtenloket voor Consumentenzaken kunt u gratis terecht voor informatie en advies over uw vragen en/of klachten. Wij kunnen bemiddelen tussen u en de ondernemer zorgverlener.

Als u er niet met de  ondernemer uitkomt, kunt u de klacht indienen bij de Geschillencommissie voor Consumentenzaken. De Geschillencommissie doet een bindende uitspraak over uw klacht.

Voor ondernemers én consumenten

Het Klachtenloket voor Consumentenzaken is er voor consument en voor ondernemers die daarbij zijn aangesloten. Heeft u een vraag, wilt u advies, heeft u een klacht ontvangen of komt u er samen niet uit? Stel dan een vraag via ons systeem. Wij kunnen u kosteloos helpen om tot een oplossing te komen en u adviseren hoe u klachten kunt voorkomen. Meer informatie over aansluiten bij het Klachtenloket voor Consumentenzaken.

Contact

Heeft u vragen, wilt u advies of wilt u een klacht indienen, neem dan contact met ons op. Dit kan via e-mail of door het contactformulier in te vullen. U kunt ons bellen via 070 - 310 53 95.

De procedure

Stap 1:   U bent ontevreden over het geleverde product of dienst, u heeft een vraag, u wilt advies of een klacht indienen.

Stap 2:  De ondernemer heeft geprobeerd u zo goed mogelijk te helpen en/of uw onvrede weg te nemen/ op te lossen. Dit is niet gelukt.

Stap 3: Wij bieden u gratis informatie, advies en/ of een bemiddeling om tot een oplossing te komen. Ook kunnen wij u helpen met het indienen van uw klacht bij de ondernemer.

Stap 4: Binnen 4 weken na het indienen van uw klacht bij de ondernemer moet u een gemotiveerde reactie hebben ontvangen. 

Stap 5:  U bent nog altijd niet tevreden. Dan verwijst het Klachtenloket voor Consumentenzaken u naar de Geschillencommissie voor Consumentenzaken.

U kunt vrijblijvend contact opnemen met het Klachtenloket voor Consumentenzaken.

Dien uw klacht in

Direct indienen bij Geschillencommissie voor Consumentenzaken


Wilt u geen contact opnemen met het Klachtenloket voor Consumentenzaken, maar direct een klacht indienen bij de Geschillencommissie voor Consumentenzaken? Gebruik dan onderstaande link.

Dien uw klacht in

Vragen?! Wij helpen je graag en persoonlijk.

Bel ons op nummer 070-3105395
(maandag t/m vrijdag van 09.00-17.00 uur)
Of stuur een bericht (24/7)

Vragen?!  

Bel ons:  070-3105395
(ma t/m vrij 09.00-17.00 uur)
of stuur een bericht (24/7)

"Er is een goede oplossing uitgekomen"
De woorden van een klant/cliënt na zitting

(tevredenheidsmonitor april 2019)