Hier ziet u de het logo van het klachtenloket voor consumentenzaken

Klachtenloket voor consumentenzaken

Het bedrijf is aangesloten bij de Geschillencommissie voor Consumentenzaken en maakt gebruik van het onafhankelijke Klachtenloket voor Consumentenzaken. Bij het Klachtenloket voor Consumentenzaken kunt u gratis terecht voor informatie en advies over uw vragen en/of klachten. Wij kunnen bemiddelen tussen u en het bedrijf.

Als u er niet met het bedrijf uitkomt, kunt u de klacht indienen bij de Geschillencommissie voor Consumentenzaken. De Geschillencommissie doet een bindende uitspraak over uw klacht.

Voor consumenten én ondernemers

Het Klachtenloket voor Consumentenzaken is er voor klanten en voor bedrijven die bij het klachtenloket zijn aangesloten. Heeft u een vraag, wilt u advies, heeft u een klacht ontvangen of komt u er samen niet uit? Stel dan een vraag via ons systeem (deze link leidt u naar ons klachtenformulier). Wij kunnen u kosteloos helpen om tot een oplossing te komen en u adviseren hoe u klachten kunt voorkomen. Meer informatie over aansluiten bij het Klachtenloket voor Consumentenzaken (deze link leidt naar de pagina van het klachtenloket voor consumentenzaken).

Het overzicht van alle aanbieders die bij dit klachtenloket zijn aangesloten, vindt u hier (deze link leidt u naar het totale overzicht van alle aanbieders bij het Klachtenloket voor Consumentenzaken).

Contact

Heeft u vragen, wilt u advies of wilt u een klacht indienen, neem dan contact met ons op. Dit kan via e-mail (deze link leidt naar ons e-mail adres om contact op te nemen) of u kunt ons bellen via 070 - 310 53 95.

De procedure

Stap 1:   U bent ontevreden over het geleverde product of dienst, u heeft een vraag, u wilt advies of een klacht indienen.

Stap 2:  De ondernemer heeft geprobeerd u zo goed mogelijk te helpen en/of uw onvrede weg te nemen/ op te lossen. Dit is niet gelukt.

Stap 3: Wij bieden u gratis informatie, advies en/ of een bemiddeling om tot een oplossing te komen. Ook kunnen wij u helpen met het indienen van uw klacht bij de ondernemer.

Stap 4: Binnen 4 weken na het indienen van uw klacht bij de ondernemer moet u een gemotiveerde reactie hebben ontvangen. 

Stap 5:  U bent nog altijd niet tevreden. Dan verwijst het Klachtenloket voor Consumentenzaken u naar de Geschillencommissie voor Consumentenzaken.

U kunt vrijblijvend contact (deze link leidt naar ons e-mail adres om contact met ons op te nemen) opnemen met het Klachtenloket voor Consumentenzaken.

Dien uw klacht in

Direct indienen bij Geschillencommissie voor Consumentenzaken


Wilt u geen contact opnemen met het Klachtenloket voor Consumentenzaken, maar direct een klacht indienen bij de Geschillencommissie voor Consumentenzaken? Dit doet u hier (deze link leidt naar de klachtenpagina van de geschillencommissie).

Vragen?!  Wij helpen je graag en persoonlijk. 

Bel ons op nummer 070-3105395
Maandag t/m vrijdag 09:00 – 16:00 uur
of stuur een bericht (24/7)