Vragen?! Wij helpen je graag en persoonlijk.
Bel ons op nummer 070-3105395
Maandag t/m vrijdag 10:00 – 15:00 uur
of stuur een bericht (24/7)
Het bedrijf is aangesloten bij de Geschillencommissie voor Consumentenzaken en maakt gebruik van het onafhankelijke Klachtenloket voor Consumentenzaken. Bij het Klachtenloket voor Consumentenzaken kunt u gratis terecht voor informatie en advies over uw vragen en/of klachten. Wij kunnen bemiddelen tussen u en het bedrijf.
Als u er niet met het bedrijf uitkomt, kunt u de klacht indienen bij de Geschillencommissie voor Consumentenzaken. De Geschillencommissie doet een bindende uitspraak over uw klacht.
Het Klachtenloket voor Consumentenzaken is er voor klanten en voor bedrijven die bij het klachtenloket zijn aangesloten. Heeft u een vraag, wilt u advies, heeft u een klacht ontvangen of komt u er samen niet uit? Stel dan een vraag via ons systeem. Wij kunnen u kosteloos helpen om tot een oplossing te komen en u adviseren hoe u klachten kunt voorkomen. Meer informatie over aansluiten bij het Klachtenloket voor Consumentenzaken.
Het overzicht van alle aanbieders die bij dit klachtenloket zijn aangesloten, vindt u hier.
Heeft u vragen, wilt u advies of wilt u een klacht indienen, neem dan contact met ons op. Dit kan via e-mail of u kunt ons bellen via 070 - 310 53 95.
Stap 1: U bent ontevreden over het geleverde product of dienst, u heeft een vraag, u wilt advies of een klacht indienen.
Stap 2: De ondernemer heeft geprobeerd u zo goed mogelijk te helpen en/of uw onvrede weg te nemen/ op te lossen. Dit is niet gelukt.
Stap 3: Wij bieden u gratis informatie, advies en/ of een bemiddeling om tot een oplossing te komen. Ook kunnen wij u helpen met het indienen van uw klacht bij de ondernemer.
Stap 4: Binnen 4 weken na het indienen van uw klacht bij de ondernemer moet u een gemotiveerde reactie hebben ontvangen.
Stap 5: U bent nog altijd niet tevreden. Dan verwijst het Klachtenloket voor Consumentenzaken u naar de Geschillencommissie voor Consumentenzaken.
U kunt vrijblijvend contact opnemen met het Klachtenloket voor Consumentenzaken.
Dien uw klacht in
Wilt u geen contact opnemen met het Klachtenloket voor Consumentenzaken, maar direct een klacht indienen bij de Geschillencommissie voor Consumentenzaken? Dit doet u hier.
Bel ons op nummer 070-3105395
Maandag t/m vrijdag 10:00 – 15:00 uur
of stuur een bericht (24/7)
CONTACTGEGEVENS
Postadres:
Postbus 90600
2509 LP Den Haag
Bezoekadres:
Bordewijklaan 46
2591 XR Den Haag
Openingstijden:
Maandag t/m vrijdag
10:00 – 15:00 uur
Copyright © De Geschillencommissie 2011-2022 | Disclaimer | Privacy
Wij gebruiken functionele cookies, analytische cookies en cookies voor marketingdoeleinden. Indien u zelf wenst te selecteren welke cookies u wilt accepteren klikt u op 'Zelf instellen'.
Door op 'Accepteer cookies' te klikken, gaat u akkoord met het gebruik van alle cookies zoals genoemd in ons beleid.
Bekijk ons beleid Zelf cookies instellen Accepteer Cookies
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Marketing cookies zorgen ervoor dat gepersonaliseerde advertenties kunnen worden getoond.
Analytische cookies verzamelen gegevens zodat we de website kunnen verbeteren.
Voorkeuren cookies zorgen ervoor dat de website inhoud toont die voor uw het meest relevant is.
Functionele cookies zijn noodzakelijk om deze website goed te laten werken. Deze categorie bevat alleen cookies die noodzakelijk zijn voor de functionaliteit en veiligheid van de website.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.