Hoe klaag ik bij mijn aanbieder
over het gekochte product of afgenomen dienst?

Hoe dien ik een klacht in?

Het is vaak onduidelijk hoe je het beste een klacht in kunt dienen. Om je daarbij te helpen hebben wij een informatiepakket samengesteld met daarin:

  • Uitleg over het indienen van een klacht
  • Voorbeeldbrieven/e-mails
  • De juiste adressen voor advies rondom het melden van klachten

Deze informatie is gratis. Vul het formulier aan de rechterkant in en wij sturen deze zo snel mogelijk toe.

  • Vul het onderstaande formulier in. Je ontvangt het informatiepakket automatisch in je mailbox.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Stapsgewijs werken we samen aan dé oplossing van uw klacht:

Stap 1

Hulp bij klagen

Je bent nu hier

Dien een klacht in bij je aanbieder.

Stap 2

Indienen klacht 

Je komt niet tot een oplossing, dien dan jouw klacht in bij de Geschillencommissie. Dat kan op deze pagina:

Stap 3

Onze procedure

Wij verzamelen standpunten van jou en andere partijen (ook digitaal).

Stap 4

Dé oplossing

In de vorm van mediation, onderlinge oplossing en bindend advies (uitspraak).

Alles over De Geschillencommissie

Alles over De Geschillencommissie

Klik hier

Garantie

We leveren u een bindend advies
(uitspraak) dat door u en de andere partij
wordt nagekomen. Daar zien wij op toe.
Hoger beroep is niet mogelijk.

Oplossing

Beter gezegd... dé oplossing.
En die kan zijn: mediation, onderlinge
oplossing en bindend advies (uitspraak).

Zorgvuldig in de tijd

Een ECHTE OPLOSSING vergt de nodige tijd waarin wij u goed betrekken en informeren.

Dichtbij

  • Een deskundige komt indien nodig bij u thuis om te bekijken wat er aan de hand is.
  • Bij een mondelinge behandeling van uw zaak zijn er diverse zittinglocaties in het land.
  • Correspondentie over uw zaak simpelweg in mail of brievenbus.

Als deskundig
en onpartijdig rechtspreken nodig is!
Wat kunt u dan doen?

Als snel en onpartijdig rechtspreken nodig is!
Wat kunt u dan doen?

Met veel zorg uw klacht indienen en onderbouwen, u goed informeren rondom eerdere uitspraken en waar nodig advies inwinnen draagt allemaal bij tot een oplossing naar tevredenheid.

  • GOED INZICHT IN EERDERE UITSPRAKEN
  • ADVIES VRAGEN AAN ONS 
  • UW KLACHT GOED ONDERBOUWEN

"Er is een goede oplossing uitgekomen" De woorden van een klant/cliënt na zitting

(tevredenheidsmonitor april 2019) 

"Er is een goede oplossing uitgekomen"
De woorden van een klant/cliënt na zitting

(tevredenheidsmonitor april 2019)