Hoe klaag ik bij mijn aanbieder
over het gekochte product of afgenomen dienst?
Hoe dien ik een klacht in?
Het is vaak onduidelijk hoe je het beste een klacht in kunt dienen. Om je daarbij te helpen hebben wij een informatiepakket samengesteld met daarin:
- Uitleg over het indienen van een klacht
- Voorbeeldbrieven/e-mails
- De juiste adressen voor advies rondom het melden van klachten
Deze informatie is gratis. Vul het formulier aan de rechterkant in en wij sturen deze zo snel mogelijk toe.
Als deskundig
en onpartijdig rechtspreken nodig is!
Wat kunt u dan doen?
Als snel en onpartijdig rechtspreken nodig is!
Wat kunt u dan doen?
Met veel zorg uw klacht indienen en onderbouwen, u goed informeren rondom eerdere uitspraken en waar nodig advies inwinnen draagt allemaal bij tot een oplossing naar tevredenheid.
- GOED INZICHT IN EERDERE UITSPRAKEN
- ADVIES VRAGEN AAN ONS
- UW KLACHT GOED ONDERBOUWEN
"Er is een goede oplossing uitgekomen" De woorden van een klant/cliënt na zitting
(tevredenheidsmonitor april 2019)
"Er is een goede oplossing uitgekomen"
De woorden van een klant/cliënt na zitting
(tevredenheidsmonitor april 2019)