​Inname

W​e kunnen  uw klacht behandelen

Wat hebben wij voor u gedaan?

Naar aanleiding van de aanvullende informatie, nemen we uw klacht verder in behandeling. U voldoet aan alle formele innamevereisten. U heeft het vragenformulier volledig ingevuld, ons de juiste aanvullende stukken aangereikt om uw zaak te kunnen beoordelen en u heeft het klachtengeld voldaan. Eventueel heeft u het bedrag van de openstaande rekening bij ons in depot gestort.​

Wat gaan wij nu doen?​

Wij vragen de aanbieder om een reactie op de klacht. De aanbieder kan zijn kant van het verhaal toelichten en bestanden toevoegen aan de zaak die hij belangrijk vindt voor de beoordeling van de klacht.

Wat verwachten wij van u?​

Het is in deze volgende fase aan de aanbieder om te reageren op uw klachtpunten. Als wij informatie of iets anders van u nodig hebben, dan krijgt u daarover van ons bericht. Zodra wij de reactie van de aanbieder ontvangen, sturen wij die uiteraard aan u door.​

Vragen en contact​

Als u nog vragen aan ons heeft, dan helpen we u graag verder. U kunt u ons bereiken op werkdagen tussen 10.00 en 16.00 uur via telefoonnummer 070 - 310 53 10.

Volgende fase in deze stap: Behandelen

Ons proces in stappen

Vragen?! Wij helpen je graag en persoonlijk.

Bel ons op nummer 070-3105310
(maandag t/m vrijdag van 10.00-16.00 uur)
Of stuur een bericht (24/7)

Vragen?!  

Bel ons:  070-3105310
(ma t/m vrij 10.00-16.00 uur)
of stuur een bericht (24/7)

“Alle commissies zijn door de overheid erkend. Dit betekent dat een goede procedure en onpartijdige beslissingen gewaarborgd zijn.”

“Alle commissies zijn door de overheid erkend. Dit betekent dat een goede procedure en onpartijdige beslissingen gewaarborgd zijn.”