
Uiterlijke Verzorging
Deze commissie Uiterlijke Verzorging behandelt klachten van consumenten tegen een kapper, schoonheidsspecialist of pedicure.
Soort klachten
Klachten kunnen gaan over:
- Een slecht uitgevallen kappersbezoek
- Optreden van lichamelijk letsel na behandeling door een schoonheidsspecialist
- Gegeven advies door kapper, schoonheidsspecialist of pedicure
- Uitvoering van cosmetische ingrepen, zoals injecties met fillers of laserbehandelingen
- Uitvoering van (medische) pedicurebehandelingen
- Onvoldoende informatie over de ingreep
- Onjuiste informatie over te verwachten resultaten
Lees meer over de klachten die de commissie wel en niet kan behandelen.
Aantal behandelde klachten en eindproducten
Alle cijfers, feiten en toelichting over het voorgaande jaar van deze commissie vindt u in ons jaarverslag van de commissie Uiterlijke Verzorging. Natuurlijk bent u ook geïnteresseerd in de pakkende verhalen die we graag met u delen op www.samenwerkenaankwaliteit.nl. Gewoon zoals het is, uit de praktijk, vanuit ieders vak of betrokkenheid. Verhalen die de verbondenheid met onze organisatie heel mooi illustreren. Trotse verhalen, verhalen met een ziel, verhalen met verbeelding.
Kosten
Het klachtengeld bedraagt € 52,50. U krijgt dit terug wanneer de commissie u in het gelijk stelt. Lees meer over het klachtengeld.
Procedure
Bekijk alle informatie over hoe u een klacht bij ons kunt indienen en onze procedure op de pagina Procesinformatie.